A Lounge Group lett Közép-Európa legjobb rendezvényes ügynöksége
A Lounge Group és a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group idén kiemelkedő sikereket arattak a ljubljanai Conventa Crossover Best Event Awardon, a közép- és kelet-európai régió legnagyobb presztízsű rendezvényipari versenyén.
A Conventa Best Event Award Európa egyik legrangosabb rendezvényipari versenye, ahol nemcsak az események kreativitását és innovációját díjazzák, hanem a technológiai megoldások és a társadalmi hatás is fontos szempont az értékelésnél. Az idei kiírás különösen figyelemre méltó volt, hiszen rekordszámú nevezés érkezett: 16 országból közel 50 esemény került a nemzetközi, 23 tagú szakértői zsűri elé, akik különböző országokból és iparági hátterekből érkezve változatos perspektívákat hoztak a döntéshozatalba.
A zsűrizés több szakaszból állt: a shortlist kihirdetése után a döntősök két percben élőben prezentálták projektjeiket a Crossover fesztiválon, ahol válaszoltak a zsűri kérdéseire is, biztosítva ezzel a teljes átláthatóságot és a méltányos értékelést. A Lounge Group az erős mezőnyben azontúl, hogy hat díjat begyűjtött különböző kategóriákban, elnyerte az „Év rendezvényszervező ügynöksége” címet is, így a legtöbb elismerést szerezték a versenyen. Gorazd Čad, a verseny alapítója elismerően nyilatkozott cégcsoport projektjeiről, „game changer”-nek nevezve azokat, amelyek új irányt mutattak az iparág számára.
A fiatal tehetségeket támogató Sneakpeek projekt, amely a Sneakerness Budapest keretein belül hozta közelebb a reklámszakmát a fiatal generációhoz, megnyerte a „Best Pop-Up Event” kategóriát, és második helyezést ért el a „Best Crossover Event” főkategóriában. A Pápalátogatás esemény első helyen végzett a „Best Ceremony” kategóriában, és második lett a „Best Technology” kategóriában. A Heim Pál Gyermekkórház Mikulás-napi drónshow-ja bronzérmet szerzett a „Best in Creativity” kategóriában, míg az Atlétikai világbajnokság 2023 a „Best Technology” kategóriában szintén harmadik helyen zárt.
A Lounge Group és a Visual Europe Group kiemelkedő szereplése világosan mutatja, hogy a kreatív iparágban az innováció, a technológiai megoldások és a kulturális értékek közvetítése szorosan összefonódnak. Projektjeik nem csupán technikai szempontból kiemelkedőek, hanem fontos társadalmi párbeszédeket is ösztönöznek, legyen szó a jövő szakembereinek támogatásáról, közösségi események szervezéséről vagy a sport és vallási rendezvények méltó megvalósításáról.
Kapcsolódó cikkeink
A jövő kreatívjait keresik a hazai sneakerfesztiválon!
Idén is lesz SneakPeek kreatívutánpótlás-verseny a Sneakerness Budapesten, ami november…
Tovább olvasom >„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >A Lounge Group idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében
A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >