A L’Oréal megvásárolja a ModiFace kozmetikai céget
A Torontóban 11 évvel ezelőtt alapított ModiFace 3D virtuális sminkeket és bőrdiagnosztikai szolgáltatásokat kínál, felhasználva a sajátos know-how-t, amely nyomon követi az arcvonásokat és a színeket. A vállalat közel 70 mérnököt foglalkoztat, kutatókat és tudósokat. A bejelentett akvizíció a L’Oréal digitális gyorsítási stratégiájának része.
– Nagy örömmel fogadjuk a ModiFace-t a L’Oréalnál, amely világszínvonalú csapatával, technológiájával és a szépség-tech innovációk terén elért eredményeivel támogatja az innovatív szolgáltatásokkal kapcsolatos szépségélmény újbóli felfedezését – nyilatkozta Lubomira Rochet, a L’Oréal digitális vezérigazgatója, aki hozzátette, hogy a felvásárlással a L’Oréal a szépségipar új oldalának úttörője, és innovatív szolgáltatásokkal és tapasztalatokkal szolgálja ügyfeleit.
A ModiFace a L’Oréal Digital Services Factory részévé válik, amely a csoport márkáinak új digitális szolgáltatásait tervezi és fejleszti.
– Ez a felvásárlás óriási lehetőség a ModiFace-nek, hiszen a mesterséges intelligencia (AI) innovációjának előmozdítása az elkövetkező évtizedekben nagy lehetőségeket rejt a szépségipar számára – nyilatkozta Parham Aarabi, a ModiFace alapítója és vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Megvásárolja a BOCI márkát a Cerbona, új fejezet kezdődik a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka életében
A Nestlé a mai napon bejelentette, hogy értékesíti a BOCI,…
Tovább olvasom >Megveheti a Coca-Cola HBC az ír BDS Vendingot
A Coca-Cola HBC Ireland&North-Ireland bejelentette, hogy megállapodást kötött a BDS…
Tovább olvasom >2,3 milliárd dollárért veszi meg a Walmart a Viziót az élénkülő retail média verseny közepette
A retailmédia-hálózatok a fogyasztók még szélesebb körű elérése érdekében olyan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >