A L’Oréal megvásárolja a ModiFace kozmetikai céget
A Torontóban 11 évvel ezelőtt alapított ModiFace 3D virtuális sminkeket és bőrdiagnosztikai szolgáltatásokat kínál, felhasználva a sajátos know-how-t, amely nyomon követi az arcvonásokat és a színeket. A vállalat közel 70 mérnököt foglalkoztat, kutatókat és tudósokat. A bejelentett akvizíció a L’Oréal digitális gyorsítási stratégiájának része.
– Nagy örömmel fogadjuk a ModiFace-t a L’Oréalnál, amely világszínvonalú csapatával, technológiájával és a szépség-tech innovációk terén elért eredményeivel támogatja az innovatív szolgáltatásokkal kapcsolatos szépségélmény újbóli felfedezését – nyilatkozta Lubomira Rochet, a L’Oréal digitális vezérigazgatója, aki hozzátette, hogy a felvásárlással a L’Oréal a szépségipar új oldalának úttörője, és innovatív szolgáltatásokkal és tapasztalatokkal szolgálja ügyfeleit.
A ModiFace a L’Oréal Digital Services Factory részévé válik, amely a csoport márkáinak új digitális szolgáltatásait tervezi és fejleszti.
– Ez a felvásárlás óriási lehetőség a ModiFace-nek, hiszen a mesterséges intelligencia (AI) innovációjának előmozdítása az elkövetkező évtizedekben nagy lehetőségeket rejt a szépségipar számára – nyilatkozta Parham Aarabi, a ModiFace alapítója és vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Alkoholmentes italmárkát vásárolt a Diageo az Egyesült Államokban
Bejelentette a Diageo, hogy megvásárolta az alkoholmentes Ritual Zero Proof…
Tovább olvasom >A greenwashing ma már kevés lenne
Nagy átalakulások várhatóak a piacon: a változó fogyasztói igényekre és…
Tovább olvasom >Új kihívások várnak a világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi bolthálózatára
A 7-Eleven, a világ legnagyobb kiskereskedelmi bolthálózata, több mint 84…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >