A L’Oréal megvásárolja a ModiFace kozmetikai céget
A Torontóban 11 évvel ezelőtt alapított ModiFace 3D virtuális sminkeket és bőrdiagnosztikai szolgáltatásokat kínál, felhasználva a sajátos know-how-t, amely nyomon követi az arcvonásokat és a színeket. A vállalat közel 70 mérnököt foglalkoztat, kutatókat és tudósokat. A bejelentett akvizíció a L’Oréal digitális gyorsítási stratégiájának része.
– Nagy örömmel fogadjuk a ModiFace-t a L’Oréalnál, amely világszínvonalú csapatával, technológiájával és a szépség-tech innovációk terén elért eredményeivel támogatja az innovatív szolgáltatásokkal kapcsolatos szépségélmény újbóli felfedezését – nyilatkozta Lubomira Rochet, a L’Oréal digitális vezérigazgatója, aki hozzátette, hogy a felvásárlással a L’Oréal a szépségipar új oldalának úttörője, és innovatív szolgáltatásokkal és tapasztalatokkal szolgálja ügyfeleit.
A ModiFace a L’Oréal Digital Services Factory részévé válik, amely a csoport márkáinak új digitális szolgáltatásait tervezi és fejleszti.
– Ez a felvásárlás óriási lehetőség a ModiFace-nek, hiszen a mesterséges intelligencia (AI) innovációjának előmozdítása az elkövetkező évtizedekben nagy lehetőségeket rejt a szépségipar számára – nyilatkozta Parham Aarabi, a ModiFace alapítója és vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Svájci foodtech cég vásárolta fel a méhek nélküli méztechnológiát fejlesztő MeliBiót
A svájci központú FoodYoung Labs felvásárolta a kaliforniai MeliBio-t, amely…
Tovább olvasom >Eladja három kelet-európai üzemét a Bell Food Group Eisberg leányvállalata
A svájci Bell Food Group bejelentette, hogy Eisberg leányvállalata eladja…
Tovább olvasom >Közel 3,5 milliárd euróért veszi meg a DoorDash a Deliveroo-t
Amerikai riválisa, a DoorDash tulajdonába kerül a brit székhelyű étel-házhozszállító,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >