A L’Oréal Magyarország folytatja szolidaritási programját a járvány második hullámában is
A L’Oréal Magyarország a koronavírus-járvány második hullámának időszakában is folytatja a vírus elleni küzdelem támogatására szolgáló szolidaritási programját, amelynek keretein belül közel 20 000 terméket adományoz a kórházak és egészségügyi intézmények számára. A szolidaritási program részeként a terméktámogatás mellett a vállalat három, kiemelt társadalmi cél eléréséért tevékenykedő non-profit szervezetnek összesen csaknem 5 millió forintos adományt nyújt.
A termékadományozás keretein belül a Csoport többek között a La Roche-Posay, Vichy és Garnier márkák alkoholos kéztisztító géljeit, illetve olyan alapvető szépségápolási termékeket ajánlott fel, mint samponok, bőrápolási termékek, illetve dekorkozmetikumok a Garnier, L’Oréal Paris, illetve Maybelline márkanevek alatt. A vállalat a közel 20 000 darab terméket kórházak, illetve más egészségügyi intézmények dolgozóinak osztotta szét, országszerte összesen közel 80 intézményben, többek között a Heim Pál Gyermekkórházban, a Szent János Korházban, illetve a Honvéd Kórházban. A vállalat által Magyarországon végrehajtott intézkedések egy szélesebb körű szolidaritási program részét képezik, amelyet a L’Oréal Csoport egész Európában megvalósít a koronavírus elleni küzdelem támogatásáért. A Csoport szolidaritási programját a járvány első hulláma során, 2020 tavaszán indította, ekkor a magyar leányvállalat összesen több mint 20 000 darab alkoholos kéztisztító gélt adományozott az orvosoknak, gyógyszerészeknek és kiskereskedőknek Magyarországon.
Brigitte Streller, a L’Oréal Magyarország ügyvezető igazgatója elmondta: „Vállalatunk számára kiemelt fontosságú, hogy a járvány második hullámában is a lehető legtöbb módon nyújtsunk segítséget közösségeinknek. Ezen adományozásokon keresztül szolidaritásunkat, hálánkat és támogatásunkat szeretnénk kifejezni mindazoknak, akik rendkívüli bátorságot és önzetlenséget tanúsítva segítenek a rászorulókon – a kórházakban, illetve non-profit szervezeteknél egyaránt”.
A terméktámogatások mellett a L’Oréal három kiemelt társadalmi ügyért harcoló non-profit szervezet számára nyújt pénzügyi adományt, hogy ezzel is támogassa munkájukat, amelyre a járvány időszakban minden eddiginél nagyobb szükség van. Az összesen csaknem 5 millió forint összegű adományt a vállalat az Anyaoltalmazó Alapítvány, a RÉS Alapítvány Női Éjjeli Menedékhelye, illetve A Névtelen Utak Alapítvány megsegítésére ajánlotta fel.
Kapcsolódó cikkeink
Jó bőrben télen-nyáron
A testápolási piac teljesítményére az árak emelkedése és az évszakok…
Tovább olvasom >Szérumokon innen, hatóanyagokon túl
Az arcápolási termékek piaca egy folyamatosan fejlődő szegmens, ahol a…
Tovább olvasom >Újhullámos hajápolók
A hajfestékek és színezők piacán az innováció kiemelt szerepet kap,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >Magyar kutató fejlesztett őssejtaktiváló étrend-kiegészítőt
Az öregedés elleni küzdelem nem új keletű törekvés az emberiség…
Tovább olvasom >