A L’Oréal Magyarország folytatja szolidaritási programját a járvány második hullámában is
A L’Oréal Magyarország a koronavírus-járvány második hullámának időszakában is folytatja a vírus elleni küzdelem támogatására szolgáló szolidaritási programját, amelynek keretein belül közel 20 000 terméket adományoz a kórházak és egészségügyi intézmények számára. A szolidaritási program részeként a terméktámogatás mellett a vállalat három, kiemelt társadalmi cél eléréséért tevékenykedő non-profit szervezetnek összesen csaknem 5 millió forintos adományt nyújt.
A termékadományozás keretein belül a Csoport többek között a La Roche-Posay, Vichy és Garnier márkák alkoholos kéztisztító géljeit, illetve olyan alapvető szépségápolási termékeket ajánlott fel, mint samponok, bőrápolási termékek, illetve dekorkozmetikumok a Garnier, L’Oréal Paris, illetve Maybelline márkanevek alatt. A vállalat a közel 20 000 darab terméket kórházak, illetve más egészségügyi intézmények dolgozóinak osztotta szét, országszerte összesen közel 80 intézményben, többek között a Heim Pál Gyermekkórházban, a Szent János Korházban, illetve a Honvéd Kórházban. A vállalat által Magyarországon végrehajtott intézkedések egy szélesebb körű szolidaritási program részét képezik, amelyet a L’Oréal Csoport egész Európában megvalósít a koronavírus elleni küzdelem támogatásáért. A Csoport szolidaritási programját a járvány első hulláma során, 2020 tavaszán indította, ekkor a magyar leányvállalat összesen több mint 20 000 darab alkoholos kéztisztító gélt adományozott az orvosoknak, gyógyszerészeknek és kiskereskedőknek Magyarországon.
Brigitte Streller, a L’Oréal Magyarország ügyvezető igazgatója elmondta: „Vállalatunk számára kiemelt fontosságú, hogy a járvány második hullámában is a lehető legtöbb módon nyújtsunk segítséget közösségeinknek. Ezen adományozásokon keresztül szolidaritásunkat, hálánkat és támogatásunkat szeretnénk kifejezni mindazoknak, akik rendkívüli bátorságot és önzetlenséget tanúsítva segítenek a rászorulókon – a kórházakban, illetve non-profit szervezeteknél egyaránt”.
A terméktámogatások mellett a L’Oréal három kiemelt társadalmi ügyért harcoló non-profit szervezet számára nyújt pénzügyi adományt, hogy ezzel is támogassa munkájukat, amelyre a járvány időszakban minden eddiginél nagyobb szükség van. Az összesen csaknem 5 millió forint összegű adományt a vállalat az Anyaoltalmazó Alapítvány, a RÉS Alapítvány Női Éjjeli Menedékhelye, illetve A Névtelen Utak Alapítvány megsegítésére ajánlotta fel.
Kapcsolódó cikkeink
Férfi hajápolás: stílus és innováció
Ma már egyre több férfi keres tudatosan olyan termékeket és…
Tovább olvasom >Arcápolás új szintre emelve
Az arcápolás piacán az innovációk soha nem látott ütemben formálják…
Tovább olvasom >Ajándékcsomagok: a karácsony sztárjai
Ahogy közeledik a karácsony, az FMCG szektorban működő vállalatok számára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >