A L’Oréal folytatja átalakulását
A L’Oréal nem sokkal a Föld Napja után közzétette fenntarthatósági programjának éves jelentését. A „Sharing Beauty With All” program jelentős eredményeket mutat a vállalat éghajlatváltozás elleni küzdelemben vállalt kötelezettségét tekintve.
A L’Oréal 2005 és 2018 között 77%-kal csökkentette üzemeinek és elosztóközpontjainak szén-dioxid-kibocsátását, miközben 38%-kal növelte termelését. A tavalyi év végére a L’Oréal 38 ipari telephelye karbonsemlegessé vált.
A Csoport valamennyi márkáján bevezetett fenntartható termékoptimalizálás eszköz (SPOT= Sustainable Product Optimisation Tool) az első a kozmetikai iparban, mely képes a termékek környezeti és társadalmi hatásait mérni. 2018-ban az új vagy megújított termékek 100%-át értékelték a SPOT segítségével, és a termékek 79%-ánál javult a mért teljesítmény. //
Kapcsolódó cikkeink
A brit fogyasztók és a biológiailag lebomló palackok: készek többet fizetni, de ez nem elég
A brit fogyasztók hajlandóak magasabb árat fizetni a biológiailag lebomló…
Tovább olvasom >Szén-dioxid-elnyelőképességet kalkuláló rendszert fejleszt az SZTE és a MOON42 RDI
A karbonkreditek kereskedelme során felhasználható, távérzékelésen alapuló szén-dioxid-elnyelőképességet kalkuláló rendszert…
Tovább olvasom >Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Házilag komposztálható biopolimer alapú csomagolóanyagot fejleszt a Q-Automotive Kft. és az SZTE
Házilag komposztálható biopolimer alapú csomagolóanyagot fejleszt a Q-Automotive Kft. és…
Tovább olvasom >Ezek a Lego legdrágább dolgozói készletei – ritka szettek csillagászati áron
A Lego minden évben meglepi dolgozóit egyedi, kizárólag számukra készített…
Tovább olvasom >Megint megkapta a „Magyarország legjobb digitális bankja” címet a K&H
2022 óta zsinórban harmadszor nyerte el a K&H Bank a…
Tovább olvasom >