A L’Oréal a vállalati fenntarthatóság élén
A vállalati fenntarthatóság terén világszinten vezető, független, nonprofit szervezet, a CDP által meghatározott három területen, a klímaváltozás elleni küzdelem, a vízbiztonság és az erdők védelme kategóriában is „A” minősítéssel emelkedett ki a L’Oréal, egyetlen vállalatként, amely négy egymást követő évben is a legkiválóbb minősítést érdemelte ki mindhárom területen.
A tripla „A” minősítés elismeri a L’Oréal ambiciózus céljait és mindazt, amit a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése, az ellátási láncon belüli erdőirtás visszaszorítása, illetve a vízgazdálkodás fejlesztése érdekében tesz Sharing Beauty With All fenntarthatósági programja keretein belül, ezáltal is példaértékű vezetővé válva az új fenntartható gazdaságban.
A CDP A-tól D-ig osztályozza a vállalatok környezetvédelmi teljesítményét. A minősítésnél figyelembe veszik például a környezeti kockázatok ismeretét és kezelését, a környezetvédelmi vezetéssel kapcsolatos legjobb gyakorlatok bemutatását vagy éppen az ambiciózus és jelentőségteljes célok kitűzését is. Az értékelt 8400 vállalat közül a L’Oréal az egyike annak a 6 vállalatnak, amely 2019-ben a legjobb, „A” minősítést szerezte mindhárom értékelt területen. //
Kapcsolódó cikkeink
Új agrárstratégia körvonalazódik – fenntarthatóság, versenyképesség, méltányosság
A mezőgazdaság fordulóponthoz érkezett. A klímaváltozás, vízhiány, globális kereskedelmi nyomás,…
Tovább olvasom >HUN-REN: nagyobb az ember hatása a biodiverzitásra, mint eddig gondolták
Még annál is nagyobb az ember hatása a biodiverzitásra, mint…
Tovább olvasom >Globális és egyedi döntések is kellenek a klímaváltozás mérsékléséhez
Globális és egyedi döntések is szükségesek a klímaváltozás mérsékléséhez, kis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >