A Liquid IV italmárka gyártásába invesztál az Unilever
A Unilever szerint az ellátási lánc rugalmasságának biztosítása a Liquid IV esetében kulcsfontosságú lehet a márka növekedésének további fokozásában
Nyolcvan millió dollárt ruház be az Unilever amerikai létesítményébe, hogy így növelje a funkcionális italmárka, a Liquid IV gyártási kapacitását.
A cégcsoport a Jefferson City-ben működő gyár egyes részeit bővíti és automatizálja, ezzel támogatva az italpor-márka előállítását.
A létesítmény korszerűsítése automata csomagoló sorokat, egy keverőegységet, valamint az épület infrastruktúrájában a hűtésre és fűtésre vonatkozó módsításokat foglal magában.
A Liquid IV termékcsalád italpor-keverékekből áll, amelyek az Unilever állítása szerint fokozzák a folyadék felszívódását, energetizálnak és a cirkadián ritmus normalizálásával hozzájárulnak a jobb alvásminőséghez.
Az Unilever a Brandin Cohen által Kaliforniában 2012-ben megalkotott Liquid IV-t 2020-ban vásárolta meg.
A Jefferson City-beli üzem jelenleg mintegy 450 főt foglalkoztat. A vállalat januárban jelentette be, hogy 25 millió dollárból kívánja bővíteni a telephely raktárát.
Az Unilever 2023-as éves eredménybeszámolója alkalmával megjegyezte, hogy a Liquid IV sikeres kanadai bevezetésének köszönhetően immár az Egyesült Államokon túl is elérhető. A csoport közölte, hogy tervezi a márka további nemzetközi piacokon való bevezetését.
Fernando Fernandez, az Unilever pénzügyi igazgatója egy februári beszámoló során befektetőknek azt mondta, hogy a Liquid IV kétszámjegyű növekedést ért el az év negyedik negyedévében.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Drasztikus lépés az Unilevernél: 3200 európai álláshely megszüntetése várható 2025-ig
Az Unilever radikális döntést hozott: 2025 végéig az európai irodai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >