A Liquid IV italmárka gyártásába invesztál az Unilever
A Unilever szerint az ellátási lánc rugalmasságának biztosítása a Liquid IV esetében kulcsfontosságú lehet a márka növekedésének további fokozásában
Nyolcvan millió dollárt ruház be az Unilever amerikai létesítményébe, hogy így növelje a funkcionális italmárka, a Liquid IV gyártási kapacitását.
A cégcsoport a Jefferson City-ben működő gyár egyes részeit bővíti és automatizálja, ezzel támogatva az italpor-márka előállítását.
A létesítmény korszerűsítése automata csomagoló sorokat, egy keverőegységet, valamint az épület infrastruktúrájában a hűtésre és fűtésre vonatkozó módsításokat foglal magában.
A Liquid IV termékcsalád italpor-keverékekből áll, amelyek az Unilever állítása szerint fokozzák a folyadék felszívódását, energetizálnak és a cirkadián ritmus normalizálásával hozzájárulnak a jobb alvásminőséghez.
Az Unilever a Brandin Cohen által Kaliforniában 2012-ben megalkotott Liquid IV-t 2020-ban vásárolta meg.
A Jefferson City-beli üzem jelenleg mintegy 450 főt foglalkoztat. A vállalat januárban jelentette be, hogy 25 millió dollárból kívánja bővíteni a telephely raktárát.
Az Unilever 2023-as éves eredménybeszámolója alkalmával megjegyezte, hogy a Liquid IV sikeres kanadai bevezetésének köszönhetően immár az Egyesült Államokon túl is elérhető. A csoport közölte, hogy tervezi a márka további nemzetközi piacokon való bevezetését.
Fernando Fernandez, az Unilever pénzügyi igazgatója egy februári beszámoló során befektetőknek azt mondta, hogy a Liquid IV kétszámjegyű növekedést ért el az év negyedik negyedévében.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad az árréstop, az NGM elégedett
A kormány az élelmiszerek, a háztartási cikkek, a banki számladíjak…
Tovább olvasom >Halasztás jött, felkészülés maradt: így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre az Omnibus fényében
A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára…
Tovább olvasom >Csendes átrendeződés a vállalkozói térképen – áprilisban tovább csökkent a társas cégek száma
2025 áprilisában tovább folytatódott a hazai vállalkozói szektor lassú átrendeződése.…
Tovább olvasom >