A Liquid IV italmárka gyártásába invesztál az Unilever
A Unilever szerint az ellátási lánc rugalmasságának biztosítása a Liquid IV esetében kulcsfontosságú lehet a márka növekedésének további fokozásában
Nyolcvan millió dollárt ruház be az Unilever amerikai létesítményébe, hogy így növelje a funkcionális italmárka, a Liquid IV gyártási kapacitását.
A cégcsoport a Jefferson City-ben működő gyár egyes részeit bővíti és automatizálja, ezzel támogatva az italpor-márka előállítását.
A létesítmény korszerűsítése automata csomagoló sorokat, egy keverőegységet, valamint az épület infrastruktúrájában a hűtésre és fűtésre vonatkozó módsításokat foglal magában.
A Liquid IV termékcsalád italpor-keverékekből áll, amelyek az Unilever állítása szerint fokozzák a folyadék felszívódását, energetizálnak és a cirkadián ritmus normalizálásával hozzájárulnak a jobb alvásminőséghez.
Az Unilever a Brandin Cohen által Kaliforniában 2012-ben megalkotott Liquid IV-t 2020-ban vásárolta meg.
A Jefferson City-beli üzem jelenleg mintegy 450 főt foglalkoztat. A vállalat januárban jelentette be, hogy 25 millió dollárból kívánja bővíteni a telephely raktárát.
Az Unilever 2023-as éves eredménybeszámolója alkalmával megjegyezte, hogy a Liquid IV sikeres kanadai bevezetésének köszönhetően immár az Egyesült Államokon túl is elérhető. A csoport közölte, hogy tervezi a márka további nemzetközi piacokon való bevezetését.
Fernando Fernandez, az Unilever pénzügyi igazgatója egy februári beszámoló során befektetőknek azt mondta, hogy a Liquid IV kétszámjegyű növekedést ért el az év negyedik negyedévében.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Új élelmiszer saját márkát indított az Amazon az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Beszállt az ADIA és a Goldman Sachs a Häagen-Dazst gyártó Froneribe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Gen Z vásárlási szokásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új élelmiszer saját márkát indított az Amazon az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >68 millió eurós beruházással bővíti franciaországi gyártókapacitását a Coca-Cola Europacific Partners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Továbbra is lejtőn a magyar ipar
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >