A Lipton miatti veszteségek visszafogták a Campari első félévét
A borüzletág jól teljesített, az értékesítés csaknem 20 százalékkal ugrott meg és elérte az 56,9 millió eurót. A cégcsoport adózás utáni eredménye csupán 2,5 százalékkal nőtt.
Az olasz italgyártó az idei első félévben 7,9 százalékos
adózás előtti nyereséget könyvelhetett el. Az értékesítés árbevétele 440,6
millió euró, több mint ötszázalékos növekedést mutat.
A röviditalrészleg átlagot meghaladó, 8,7 százalékos
bevételbővülést regisztrált, eközben az alkoholmentes italok üzletága, amely
tavaly elveszítette a Lipton Eistea olaszországi disztribúciós jogait, 20,2
száazlékos veszteséget könyvelt el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >