A Lipton miatti veszteségek visszafogták a Campari első félévét
A borüzletág jól teljesített, az értékesítés csaknem 20 százalékkal ugrott meg és elérte az 56,9 millió eurót. A cégcsoport adózás utáni eredménye csupán 2,5 százalékkal nőtt.
Az olasz italgyártó az idei első félévben 7,9 százalékos
adózás előtti nyereséget könyvelhetett el. Az értékesítés árbevétele 440,6
millió euró, több mint ötszázalékos növekedést mutat.
A röviditalrészleg átlagot meghaladó, 8,7 százalékos
bevételbővülést regisztrált, eközben az alkoholmentes italok üzletága, amely
tavaly elveszítette a Lipton Eistea olaszországi disztribúciós jogait, 20,2
száazlékos veszteséget könyvelt el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >