A Lidlt tulajdonló Schwarz Group 200 millió eurót invesztál online üzletágának fejlesztésébe
A németországi Lidl és Kaufland áruházláncokat tulajdonló Schwarz Group bejelentette, hogy 200 millió eurós beruházást hajt végre online kereskedelmi tevékenységének fejlesztésére. A lépés célja a Kaufland piaci terjeszkedése két új országban, valamint a Lidl Digital keresztcsatornás növekedésének elősegítése.
A Retail Detail által közölt információk szerint a Schwarz Group stratégiai döntése új lendületet adhat mind a Lidl, mind a Kaufland online jelenlétének. A beruházás lehetőséget teremt a Kaufland számára, hogy két új piacra lépjen, miközben a Lidl Digitalnak az e-kereskedelem területén való további növekedés lesz a fókusza.
Az európai kiskereskedelmi piac folyamatos átalakulása miatt a nagyobb áruházláncoknak fel kell készülniük az online kereskedelemre is, és ki kell használniuk az e-kereskedelem által kínált lehetőségeket. A Schwarz Group lépése arra utal, hogy elkötelezett az online terjeszkedés mellett, és kész befektetni annak érdekében, hogy versenyképes maradjon a digitális környezetben.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >