A Lidlt tulajdonló Schwarz Group 200 millió eurót invesztál online üzletágának fejlesztésébe
A németországi Lidl és Kaufland áruházláncokat tulajdonló Schwarz Group bejelentette, hogy 200 millió eurós beruházást hajt végre online kereskedelmi tevékenységének fejlesztésére. A lépés célja a Kaufland piaci terjeszkedése két új országban, valamint a Lidl Digital keresztcsatornás növekedésének elősegítése.
A Retail Detail által közölt információk szerint a Schwarz Group stratégiai döntése új lendületet adhat mind a Lidl, mind a Kaufland online jelenlétének. A beruházás lehetőséget teremt a Kaufland számára, hogy két új piacra lépjen, miközben a Lidl Digitalnak az e-kereskedelem területén való további növekedés lesz a fókusza.
Az európai kiskereskedelmi piac folyamatos átalakulása miatt a nagyobb áruházláncoknak fel kell készülniük az online kereskedelemre is, és ki kell használniuk az e-kereskedelem által kínált lehetőségeket. A Schwarz Group lépése arra utal, hogy elkötelezett az online terjeszkedés mellett, és kész befektetni annak érdekében, hogy versenyképes maradjon a digitális környezetben.
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24…
Tovább olvasom >Vizsgálja a GVH az eMAG vállalkozástámogatási vállalásainak teljesítését
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >