A Lidlt tulajdonló Schwarz Group 200 millió eurót invesztál online üzletágának fejlesztésébe
A németországi Lidl és Kaufland áruházláncokat tulajdonló Schwarz Group bejelentette, hogy 200 millió eurós beruházást hajt végre online kereskedelmi tevékenységének fejlesztésére. A lépés célja a Kaufland piaci terjeszkedése két új országban, valamint a Lidl Digital keresztcsatornás növekedésének elősegítése.
A Retail Detail által közölt információk szerint a Schwarz Group stratégiai döntése új lendületet adhat mind a Lidl, mind a Kaufland online jelenlétének. A beruházás lehetőséget teremt a Kaufland számára, hogy két új piacra lépjen, miközben a Lidl Digitalnak az e-kereskedelem területén való további növekedés lesz a fókusza.
Az európai kiskereskedelmi piac folyamatos átalakulása miatt a nagyobb áruházláncoknak fel kell készülniük az online kereskedelemre is, és ki kell használniuk az e-kereskedelem által kínált lehetőségeket. A Schwarz Group lépése arra utal, hogy elkötelezett az online terjeszkedés mellett, és kész befektetni annak érdekében, hogy versenyképes maradjon a digitális környezetben.
Kapcsolódó cikkeink
Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >