A Lidlt tulajdonló Schwarz Group 200 millió eurót invesztál online üzletágának fejlesztésébe
A németországi Lidl és Kaufland áruházláncokat tulajdonló Schwarz Group bejelentette, hogy 200 millió eurós beruházást hajt végre online kereskedelmi tevékenységének fejlesztésére. A lépés célja a Kaufland piaci terjeszkedése két új országban, valamint a Lidl Digital keresztcsatornás növekedésének elősegítése.
A Retail Detail által közölt információk szerint a Schwarz Group stratégiai döntése új lendületet adhat mind a Lidl, mind a Kaufland online jelenlétének. A beruházás lehetőséget teremt a Kaufland számára, hogy két új piacra lépjen, miközben a Lidl Digitalnak az e-kereskedelem területén való további növekedés lesz a fókusza.
Az európai kiskereskedelmi piac folyamatos átalakulása miatt a nagyobb áruházláncoknak fel kell készülniük az online kereskedelemre is, és ki kell használniuk az e-kereskedelem által kínált lehetőségeket. A Schwarz Group lépése arra utal, hogy elkötelezett az online terjeszkedés mellett, és kész befektetni annak érdekében, hogy versenyképes maradjon a digitális környezetben.
Kapcsolódó cikkeink
Új AI-ügynökökkel segíti a globális kereskedőket az Alibaba International
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Dobozon innen, élményen túl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >150 milliós bírságot kapott a Shein
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dm babybonus várandósoknak és kisgyermekes családoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60 millió eurót fordított spanyolországi gyárának fejlesztésére a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A mobilbankolás a mindennapok része
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >