A Lidlt tulajdonló Schwarz Group 200 millió eurót invesztál online üzletágának fejlesztésébe
A németországi Lidl és Kaufland áruházláncokat tulajdonló Schwarz Group bejelentette, hogy 200 millió eurós beruházást hajt végre online kereskedelmi tevékenységének fejlesztésére. A lépés célja a Kaufland piaci terjeszkedése két új országban, valamint a Lidl Digital keresztcsatornás növekedésének elősegítése.
A Retail Detail által közölt információk szerint a Schwarz Group stratégiai döntése új lendületet adhat mind a Lidl, mind a Kaufland online jelenlétének. A beruházás lehetőséget teremt a Kaufland számára, hogy két új piacra lépjen, miközben a Lidl Digitalnak az e-kereskedelem területén való további növekedés lesz a fókusza.
Az európai kiskereskedelmi piac folyamatos átalakulása miatt a nagyobb áruházláncoknak fel kell készülniük az online kereskedelemre is, és ki kell használniuk az e-kereskedelem által kínált lehetőségeket. A Schwarz Group lépése arra utal, hogy elkötelezett az online terjeszkedés mellett, és kész befektetni annak érdekében, hogy versenyképes maradjon a digitális környezetben.
Kapcsolódó cikkeink
Új funkciókkal egészül ki a Glovo alkalmazása
A felhasználóknak nyújtható még személyre szabottabb élmény érdekében teljesen átalakítja…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >300 millió eurós finanszírozáshoz jutott a horvát Studenac
A horvát Studenac kiskereskedelmi lánc 300 millió eurós finanszírozási csomagot…
Tovább olvasom >