A Lidl vásárlóinak egy része az Aldit választja inkább az Egyesült Királyságban
A Lidl vásárlói az Aldiba helyezték át élelmiszervásárlásaikat, mivel a szeptember 4-ig tartó 12 hétben 8,1 millió fontot költöttek a rivális diszkont kiskereskedőre az Egyesült Királyságban.

A Lidl vásárlókat veszített az ellátásilánc-problémák miatt
A Kantar legfrissebb adataiból származó számadat az árinfláció további emelkedésével párhuzamosan született, amely a múlt héten új rekordot döntött, 12,4%-ot ért el.
A hír a Lidl Twitteren adott válaszait követi a vásárlói panaszokra, amelyekben a kiskereskedő az elmúlt napokban bocsánatot kért vásárlóitól az „előre nem látható ellátási problémák” és a „szállítási problémák” miatt. Amint arról a The Grocer beszámolt, a hónap elején a Lidl azt is tweetelte, hogy „bizonyos problémák merültek fel az elosztóközpontjainkban”.
„Az Egyesült Királyság leggyorsabban növekvő szupermarketjeként több vásárlót fogadunk az ajtónkon keresztül, mint valaha” – mondta a Lidl szóvivője a The Grocer-nek. „Rendíthetetlenül elkötelezettek vagyunk amellett, hogy vásárlóinkat a legjobb termékekkel a legjobb áron kínáljuk. Ez az oka annak, hogy a vásárlók továbbra is a Lidl felé fordulnak, és ez az oka annak, hogy továbbra is lézerrel összpontosítunk arra, hogy új üzleteket nyissunk országszerte, hogy kielégítsük ezt a megnövekedett vásárlói igényt. Ez különösen fontos azokon a területeken, ahol a háztartások még nem jutnak hozzá jó minőségű, megfizethető áron kínált élelmiszerekhez.”
Az Aldi az esetleges munkaerőhiány és a rendelkezésre állási problémák leküzdésére augusztusban 9%-kal megemelte az Egyesült Királyságban az elosztóközpontjaiban dolgozó több ezer alkalmazott órabérét, amely lépésből mintegy 4200 alkalmazott részesült.
A Kantar adatai szerint az elmúlt 12 hétben a Tesco 63,6 millió fontot veszített a Lidlből az Aldi-ra váltó vásárlók közül, és a Kantar adatai szerint a Tesco az elmúlt 12 hétben 63,6 millió fontot veszített az Aldi javára. A Morrisons is 42,6 millió font értékű költést váltott, mivel a múlt héten hivatalosan is megelőzte az Aldi az Egyesült Királyság negyedik legnagyobb szupermarketjeként.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >