A Lidl vásárlóinak egy része az Aldit választja inkább az Egyesült Királyságban
A Lidl vásárlói az Aldiba helyezték át élelmiszervásárlásaikat, mivel a szeptember 4-ig tartó 12 hétben 8,1 millió fontot költöttek a rivális diszkont kiskereskedőre az Egyesült Királyságban.

A Lidl vásárlókat veszített az ellátásilánc-problémák miatt
A Kantar legfrissebb adataiból származó számadat az árinfláció további emelkedésével párhuzamosan született, amely a múlt héten új rekordot döntött, 12,4%-ot ért el.
A hír a Lidl Twitteren adott válaszait követi a vásárlói panaszokra, amelyekben a kiskereskedő az elmúlt napokban bocsánatot kért vásárlóitól az „előre nem látható ellátási problémák” és a „szállítási problémák” miatt. Amint arról a The Grocer beszámolt, a hónap elején a Lidl azt is tweetelte, hogy „bizonyos problémák merültek fel az elosztóközpontjainkban”.
„Az Egyesült Királyság leggyorsabban növekvő szupermarketjeként több vásárlót fogadunk az ajtónkon keresztül, mint valaha” – mondta a Lidl szóvivője a The Grocer-nek. „Rendíthetetlenül elkötelezettek vagyunk amellett, hogy vásárlóinkat a legjobb termékekkel a legjobb áron kínáljuk. Ez az oka annak, hogy a vásárlók továbbra is a Lidl felé fordulnak, és ez az oka annak, hogy továbbra is lézerrel összpontosítunk arra, hogy új üzleteket nyissunk országszerte, hogy kielégítsük ezt a megnövekedett vásárlói igényt. Ez különösen fontos azokon a területeken, ahol a háztartások még nem jutnak hozzá jó minőségű, megfizethető áron kínált élelmiszerekhez.”
Az Aldi az esetleges munkaerőhiány és a rendelkezésre állási problémák leküzdésére augusztusban 9%-kal megemelte az Egyesült Királyságban az elosztóközpontjaiban dolgozó több ezer alkalmazott órabérét, amely lépésből mintegy 4200 alkalmazott részesült.
A Kantar adatai szerint az elmúlt 12 hétben a Tesco 63,6 millió fontot veszített a Lidlből az Aldi-ra váltó vásárlók közül, és a Kantar adatai szerint a Tesco az elmúlt 12 hétben 63,6 millió fontot veszített az Aldi javára. A Morrisons is 42,6 millió font értékű költést váltott, mivel a múlt héten hivatalosan is megelőzte az Aldi az Egyesült Királyság negyedik legnagyobb szupermarketjeként.
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán áll
Újra bebizonyosodott, hogy az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán…
Tovább olvasom >Termelési élénkülés, árnyalt képpel – 50,7 ponton a BMI júliusban
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Tiltakoznak a visszaváltási díj csökkentése miatt a kereskedők
Az Országos Kereskedelmi Szövetség megdöbbenéssel értesült arról, hogy a MOHU…
Tovább olvasom >