A Lidl új területeken terjeszkedik
A Lidl mostanában Hollandia felé nyit, és reméli, két éven belül sikerül legyőznie a helyi szupermarketeket a vásárlók kegyeiért folytatott harcban.
Idén 350 új üzletet nyit Hollandiában a cég. A Lidl új marketing stratégiája már nem csak az alacsony árakra épít, hanem a környezetvédelmet és a fenntarthatóságot is fő témaként jelöli meg új hirdetéseiben.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >