A Lidl új területeken terjeszkedik
🎧 Hallgasd a cikket:
A Lidl mostanában Hollandia felé nyit, és reméli, két éven belül sikerül legyőznie a helyi szupermarketeket a vásárlók kegyeiért folytatott harcban.
Idén 350 új üzletet nyit Hollandiában a cég. A Lidl új marketing stratégiája már nem csak az alacsony árakra épít, hanem a környezetvédelmet és a fenntarthatóságot is fő témaként jelöli meg új hirdetéseiben.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A pénztárca mellett az értékek is számítanak – így változik a magyarok vásárlása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A SPAR tovább fejleszt: több mint egymilliárdos modernizációval nyílt újra két budapesti szupermarket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Másnapi kézbesítés a csomagforgalmi csúcs idején is: így készül a GLS az év végére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
