A Lidl új területeken terjeszkedik
A Lidl mostanában Hollandia felé nyit, és reméli, két éven belül sikerül legyőznie a helyi szupermarketeket a vásárlók kegyeiért folytatott harcban.
Idén 350 új üzletet nyit Hollandiában a cég. A Lidl új marketing stratégiája már nem csak az alacsony árakra épít, hanem a környezetvédelmet és a fenntarthatóságot is fő témaként jelöli meg új hirdetéseiben.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >