A Lidl új területeken terjeszkedik
🎧 Hallgasd a cikket:
A Lidl mostanában Hollandia felé nyit, és reméli, két éven belül sikerül legyőznie a helyi szupermarketeket a vásárlók kegyeiért folytatott harcban.
Idén 350 új üzletet nyit Hollandiában a cég. A Lidl új marketing stratégiája már nem csak az alacsony árakra épít, hanem a környezetvédelmet és a fenntarthatóságot is fő témaként jelöli meg új hirdetéseiben.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
K&H Elemzői kommentár: Elmaradt a meglepetés, de kockázatok azért még vannak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OECD-ben 4,1 százalékra lassult az infláció júliusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ezért érdemes hazai termékeket venni
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >