A Lidl új területeken terjeszkedik
A Lidl mostanában Hollandia felé nyit, és reméli, két éven belül sikerül legyőznie a helyi szupermarketeket a vásárlók kegyeiért folytatott harcban.
Idén 350 új üzletet nyit Hollandiában a cég. A Lidl új marketing stratégiája már nem csak az alacsony árakra épít, hanem a környezetvédelmet és a fenntarthatóságot is fő témaként jelöli meg új hirdetéseiben.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >