A Lidl tovább csökkenti műanyag-felhasználását
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek műanyag csomagolásának újrahasznosíthatósága iránt. A folyamatos optimalizálásnak köszönhetően egyes W5 tisztítószerek flakonjai nemcsak 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készülnek, hanem újrahasznosíthatóak is.
A Lidl elhivatott a környezetterhelés csökkentése mellett, ezért a vállalat a REset Plastic stratégiájának részeként azt a célt tűzte ki, hogy 2025-ig a saját márkás termékei plasztik csomagolóanyagait újrahasznosíthatóvá tegye. A stratégia a zárt anyagciklusok megvalósítását is magában foglalja minél több újrahasznosított anyag felhasználása által. A W5 tisztítószeres flakonok optimalizálásával a Lidl közelebb kerül mindkét kitűzött cél eléréséhez.
Egyes W5 tisztítószerek flakonjai az optimalizálás révén már 100 százalékban újrahasznosított PET-ből készülnek, továbbá az átlátszó műanyagokra való átállásnak köszönhetően a tisztítószeres flakonok jó újrahasznosíthatósági tulajdonságokkal rendelkeznek. Így az áruházlánc a saját márkás termékei esetében a korábbi csomagolási megoldásokhoz képest évente nagy mennyiségű újonnan gyártott műanyag-felhasználását spórolja meg.
A Lidl saját márkás W5 tisztítószerei már újrahasznosított műanyagból készült csomagolásban érhetőek el az áruházak polcain: így a W5 általános és W5 ECO ecetes általános tisztítószer, a W5 WC- és W5 ECO WC-tisztító gél, a W5 fürdőszobai tisztító és a W5 ablaktisztító is.
„Célunk középtávon, hogy a saját márkás tisztítószerek PET flakonjait fenntarthatóbb, 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készült csomagolásra cseréljük. Mindez hatalmas környezeti előnyökkel jár, mellyel vállalatunk évente nagy mennyiségű újonnan gyártott műanyag felhasználását takarítja meg. Az újrahasznosítási ciklusnak köszönhetően pedig a műanyagok a tisztítószerek termékcsoportjában is újra és újra felhasználhatóak.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A W5 tisztítószerek optimalizált csomagolása által a Lidl magas minőségű terméket kínál vásárlóinak környezetkímélőbb csomagolásban. A vásárlók számára a csomagolás optimalizálását a flakonokon elhelyezett „felelősen csomagolva” logó jelzi.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Dinnyére sör? Avagy mivel hűsítik magukat a magyarok a kánikulában?
Többen választják a légkondicionálót az otthoni hőség enyhítésére, mint a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes újdonság a balatoni borvilágban
A Laposa Birtok új mérföldkőhöz érkezett: bemutatta első alkoholmentesített borát,…
Tovább olvasom >