A Lidl tovább csökkenti műanyag-felhasználását
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek műanyag csomagolásának újrahasznosíthatósága iránt. A folyamatos optimalizálásnak köszönhetően egyes W5 tisztítószerek flakonjai nemcsak 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készülnek, hanem újrahasznosíthatóak is.
A Lidl elhivatott a környezetterhelés csökkentése mellett, ezért a vállalat a REset Plastic stratégiájának részeként azt a célt tűzte ki, hogy 2025-ig a saját márkás termékei plasztik csomagolóanyagait újrahasznosíthatóvá tegye. A stratégia a zárt anyagciklusok megvalósítását is magában foglalja minél több újrahasznosított anyag felhasználása által. A W5 tisztítószeres flakonok optimalizálásával a Lidl közelebb kerül mindkét kitűzött cél eléréséhez.
Egyes W5 tisztítószerek flakonjai az optimalizálás révén már 100 százalékban újrahasznosított PET-ből készülnek, továbbá az átlátszó műanyagokra való átállásnak köszönhetően a tisztítószeres flakonok jó újrahasznosíthatósági tulajdonságokkal rendelkeznek. Így az áruházlánc a saját márkás termékei esetében a korábbi csomagolási megoldásokhoz képest évente nagy mennyiségű újonnan gyártott műanyag-felhasználását spórolja meg.
A Lidl saját márkás W5 tisztítószerei már újrahasznosított műanyagból készült csomagolásban érhetőek el az áruházak polcain: így a W5 általános és W5 ECO ecetes általános tisztítószer, a W5 WC- és W5 ECO WC-tisztító gél, a W5 fürdőszobai tisztító és a W5 ablaktisztító is.
„Célunk középtávon, hogy a saját márkás tisztítószerek PET flakonjait fenntarthatóbb, 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készült csomagolásra cseréljük. Mindez hatalmas környezeti előnyökkel jár, mellyel vállalatunk évente nagy mennyiségű újonnan gyártott műanyag felhasználását takarítja meg. Az újrahasznosítási ciklusnak köszönhetően pedig a műanyagok a tisztítószerek termékcsoportjában is újra és újra felhasználhatóak.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A W5 tisztítószerek optimalizált csomagolása által a Lidl magas minőségű terméket kínál vásárlóinak környezetkímélőbb csomagolásban. A vásárlók számára a csomagolás optimalizálását a flakonokon elhelyezett „felelősen csomagolva” logó jelzi.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Megnyitotta első outlet üzletét a Lidl Csehországban
Megnyílt a Lidl első outlet formátumú üzlete Prágában, a Štěrboholy…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >