A Lidl tovább csökkenti műanyag-felhasználását
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek műanyag csomagolásának újrahasznosíthatósága iránt. A folyamatos optimalizálásnak köszönhetően egyes W5 tisztítószerek flakonjai nemcsak 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készülnek, hanem újrahasznosíthatóak is.
A Lidl elhivatott a környezetterhelés csökkentése mellett, ezért a vállalat a REset Plastic stratégiájának részeként azt a célt tűzte ki, hogy 2025-ig a saját márkás termékei plasztik csomagolóanyagait újrahasznosíthatóvá tegye. A stratégia a zárt anyagciklusok megvalósítását is magában foglalja minél több újrahasznosított anyag felhasználása által. A W5 tisztítószeres flakonok optimalizálásával a Lidl közelebb kerül mindkét kitűzött cél eléréséhez.
Egyes W5 tisztítószerek flakonjai az optimalizálás révén már 100 százalékban újrahasznosított PET-ből készülnek, továbbá az átlátszó műanyagokra való átállásnak köszönhetően a tisztítószeres flakonok jó újrahasznosíthatósági tulajdonságokkal rendelkeznek. Így az áruházlánc a saját márkás termékei esetében a korábbi csomagolási megoldásokhoz képest évente nagy mennyiségű újonnan gyártott műanyag-felhasználását spórolja meg.
A Lidl saját márkás W5 tisztítószerei már újrahasznosított műanyagból készült csomagolásban érhetőek el az áruházak polcain: így a W5 általános és W5 ECO ecetes általános tisztítószer, a W5 WC- és W5 ECO WC-tisztító gél, a W5 fürdőszobai tisztító és a W5 ablaktisztító is.
„Célunk középtávon, hogy a saját márkás tisztítószerek PET flakonjait fenntarthatóbb, 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készült csomagolásra cseréljük. Mindez hatalmas környezeti előnyökkel jár, mellyel vállalatunk évente nagy mennyiségű újonnan gyártott műanyag felhasználását takarítja meg. Az újrahasznosítási ciklusnak köszönhetően pedig a műanyagok a tisztítószerek termékcsoportjában is újra és újra felhasználhatóak.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A W5 tisztítószerek optimalizált csomagolása által a Lidl magas minőségű terméket kínál vásárlóinak környezetkímélőbb csomagolásban. A vásárlók számára a csomagolás optimalizálását a flakonokon elhelyezett „felelősen csomagolva” logó jelzi.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét árat csökkent a Lidl – ezúttal a paradicsomok lettek olcsóbbak
Ismét árat csökkent a Lidl – ezúttal a magyarok egyik…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlói közel 90 tonna élelmiszeradománnyal segítik a rászorulókat
Nagy sikerrel zárult a Magyar Élelmiszerbank Egyesület múlt pénteken és…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
A Lidl Magyarország 2024-ben mintegy 17,5 milliárd forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csendes átrendeződés a vállalkozói térképen – áprilisban tovább csökkent a társas cégek száma
2025 áprilisában tovább folytatódott a hazai vállalkozói szektor lassú átrendeződése.…
Tovább olvasom >Milliárdokba kerül az adómentesség – kibírja a költségvetés?
A két- és háromgyermekes édesanyák számára kiterjesztett SZJA-mentesség rövid távon…
Tovább olvasom >A Starbucks az egész európai régióra kiterjedően újratervezi ikonikus fehér elviteles poharát
A Starbucks ikonikus elviteles fehér forróitalos poharának eddigi legizgalmasabb változatát…
Tovább olvasom >