A Lidl tovább csökkenti műanyag-felhasználását
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek műanyag csomagolásának újrahasznosíthatósága iránt. A folyamatos optimalizálásnak köszönhetően egyes W5 tisztítószerek flakonjai nemcsak 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készülnek, hanem újrahasznosíthatóak is.
A Lidl elhivatott a környezetterhelés csökkentése mellett, ezért a vállalat a REset Plastic stratégiájának részeként azt a célt tűzte ki, hogy 2025-ig a saját márkás termékei plasztik csomagolóanyagait újrahasznosíthatóvá tegye. A stratégia a zárt anyagciklusok megvalósítását is magában foglalja minél több újrahasznosított anyag felhasználása által. A W5 tisztítószeres flakonok optimalizálásával a Lidl közelebb kerül mindkét kitűzött cél eléréséhez.
Egyes W5 tisztítószerek flakonjai az optimalizálás révén már 100 százalékban újrahasznosított PET-ből készülnek, továbbá az átlátszó műanyagokra való átállásnak köszönhetően a tisztítószeres flakonok jó újrahasznosíthatósági tulajdonságokkal rendelkeznek. Így az áruházlánc a saját márkás termékei esetében a korábbi csomagolási megoldásokhoz képest évente nagy mennyiségű újonnan gyártott műanyag-felhasználását spórolja meg.
A Lidl saját márkás W5 tisztítószerei már újrahasznosított műanyagból készült csomagolásban érhetőek el az áruházak polcain: így a W5 általános és W5 ECO ecetes általános tisztítószer, a W5 WC- és W5 ECO WC-tisztító gél, a W5 fürdőszobai tisztító és a W5 ablaktisztító is.
„Célunk középtávon, hogy a saját márkás tisztítószerek PET flakonjait fenntarthatóbb, 100 százalékban újrahasznosított műanyagból készült csomagolásra cseréljük. Mindez hatalmas környezeti előnyökkel jár, mellyel vállalatunk évente nagy mennyiségű újonnan gyártott műanyag felhasználását takarítja meg. Az újrahasznosítási ciklusnak köszönhetően pedig a műanyagok a tisztítószerek termékcsoportjában is újra és újra felhasználhatóak.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A W5 tisztítószerek optimalizált csomagolása által a Lidl magas minőségű terméket kínál vásárlóinak környezetkímélőbb csomagolásban. A vásárlók számára a csomagolás optimalizálását a flakonokon elhelyezett „felelősen csomagolva” logó jelzi.
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >CSR Hungary: díjak a legjobbaknak
2024-ben immár 17. alkalommal került sor a Magyar Üzleti Felelősség…
Tovább olvasom >Olimpikonnal társulva bővíti fehérjekínálatát a Lidl Írországban
A Lidl Ireland az olimpikon és kétszeres Európa-bajnok David Gillickkel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >