A Lidl szeretné, ha más szupermarketek is vonzóbbá tennék a gyerekek számára a gyümölcsöt és a zöldséget
A Lidl felszólította a brit szupermarketeket a gyümölcsök és zöldségek csomagolásának oly módon történő megváltoztatására, hogy azok vonzóbbak legyenek a gyerekek számára.
A diszkontlánc Oaklands Funsize termékcsaládjának sikerét követően tett így, amelynek eladásai több mint egyharmadával nőttek a speciálisan kialakított csomagolás 2017-es bevezetését követően.
Míg a kollekcióban olyan nevekkel és rajzfilmfigurákkal ellátott gyümölcsök és zöldségek szerepelnek, mint a Banana-Llamas és a Tawny Tomatowl, a Lidl 2024 tavaszáig eltünteti a rajzfilmfigurákat az egészségtelen termékekről, ezzel törekedve a gyermekek egészségesebb táplálkozásának támogatására.
A lépés több mint 14 különböző kategóriát érint, közöttük például az édességeket, a csokoládét és a sós rágcsálnivalókat, és legalább 30 termék kap új külsőt az Egyesült Királyságban.
A szupermarketek már 2020-ban eltávolították a rajzfilmfigurákat a gabonapelyhek csomagolásáról annak okán, hogy egy kutatás szerint a szülők 68%-a úgy találta, hogy az egészségtelen ételek és italok csomagolásán található gyermekbarát figurák megnehezítik gyermekeik táplálkozásának egészségessé tételét.
„Célunk, hogy mindenki számára elérhetővé tegyük a kiváló minőségű, egészséges élelmiszereket, és ezt elsősorban az általunk kínált legjobb ár-érték aránnyal érjük el. Ám tudjuk azt is, hogy léteznek más akadályok is, különösen a gyerekeket illetően, és a szülők a nem megfelelő csomagolásban látják az egyik ilyen akadályt” – mondta Peter de Roos, a Lidl GB kereskedelmi vezetője.
Hozzátette, hogy a szupermarketeknek ezen „egyszerű” változtatniuk, és az eredmények „mutatják, hogy ezek az apró változtatások milyen pozitív hatással lehetnek”.
„Reméljük, hogy más szupermarketek is követik a példánkat, hogy biztosak lehessünk abban, hogy ágazatként is a minden tőlünk telhetőt megteszünk a szülők támogatása és a következő generáció étrendjének javítása érdekében.”
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >