A Lidl szeretné, ha más szupermarketek is vonzóbbá tennék a gyerekek számára a gyümölcsöt és a zöldséget
A Lidl felszólította a brit szupermarketeket a gyümölcsök és zöldségek csomagolásának oly módon történő megváltoztatására, hogy azok vonzóbbak legyenek a gyerekek számára.
A diszkontlánc Oaklands Funsize termékcsaládjának sikerét követően tett így, amelynek eladásai több mint egyharmadával nőttek a speciálisan kialakított csomagolás 2017-es bevezetését követően.
Míg a kollekcióban olyan nevekkel és rajzfilmfigurákkal ellátott gyümölcsök és zöldségek szerepelnek, mint a Banana-Llamas és a Tawny Tomatowl, a Lidl 2024 tavaszáig eltünteti a rajzfilmfigurákat az egészségtelen termékekről, ezzel törekedve a gyermekek egészségesebb táplálkozásának támogatására.
A lépés több mint 14 különböző kategóriát érint, közöttük például az édességeket, a csokoládét és a sós rágcsálnivalókat, és legalább 30 termék kap új külsőt az Egyesült Királyságban.
A szupermarketek már 2020-ban eltávolították a rajzfilmfigurákat a gabonapelyhek csomagolásáról annak okán, hogy egy kutatás szerint a szülők 68%-a úgy találta, hogy az egészségtelen ételek és italok csomagolásán található gyermekbarát figurák megnehezítik gyermekeik táplálkozásának egészségessé tételét.
„Célunk, hogy mindenki számára elérhetővé tegyük a kiváló minőségű, egészséges élelmiszereket, és ezt elsősorban az általunk kínált legjobb ár-érték aránnyal érjük el. Ám tudjuk azt is, hogy léteznek más akadályok is, különösen a gyerekeket illetően, és a szülők a nem megfelelő csomagolásban látják az egyik ilyen akadályt” – mondta Peter de Roos, a Lidl GB kereskedelmi vezetője.
Hozzátette, hogy a szupermarketeknek ezen „egyszerű” változtatniuk, és az eredmények „mutatják, hogy ezek az apró változtatások milyen pozitív hatással lehetnek”.
„Reméljük, hogy más szupermarketek is követik a példánkat, hogy biztosak lehessünk abban, hogy ágazatként is a minden tőlünk telhetőt megteszünk a szülők támogatása és a következő generáció étrendjének javítása érdekében.”
Kapcsolódó cikkeink
Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Húsvétkor indul a szabadtéri szezon a játékpiacon
A kisgyermekes családokban az ajándékozás továbbra is a húsvét meghatározó…
Tovább olvasom >Magyarország továbbra is befektetésre ajánlott célpont
Magyarország pénzügyi helyzete stabil, hazánk továbbra is befektetésre ajánlott célpont.…
Tovább olvasom >