A Lidl-nek köszönhetően terjeszkedik a pékség
A Simid csoport tagjaként a bolgár Hebar vállalat jelentős előrelépést tett az exportpiacok felé történő nyitásban, főként a Lidl szupermarketlánccal való hosszú távú partnerségének köszönhetően. A Hebar immár 10 európai országban értékesíti termékeit, például Romániában, Görögországban és Szlovéniában. A vállalat sikerének kulcsa a természetes alapanyagok felhasználásában, a hagyományos technológiákban, valamint az alacsony sótartalomban rejlik, amelyek garantálják a friss és ízletes kenyér mindennapi elérhetőségét.
A Hebar már két évtizede áll partnerségben a német Lidl szupermarketlánccal, ami lehetővé tette számukra, hogy termékeiket 10 európai országban értékesítsék. A cég Plovdivban található gyártósorain az összetevők keverésétől kezdve a sütésig mindent automatizáltan végeznek, így biztosítva a termékek minőségét és tisztaságát. Az elmúlt három évben az exportforgalom évente átlagosan 10 százalékkal növekedett.
A Hebar mintegy 600 munkavállalót foglalkoztat, akik felügyelik a gyártást és biztosítják a termelés megbízhatóságát. A gyártósorokon a tészta körülbelül 200 métert tesz meg, míg végül kenyérré válik egy kb. 6 órás folyamat eredményeként. A vállalat nem csupán a bolgár munkaerőt alkalmazza, hanem nepáli munkavállalókat is.
A Lidl-lel való partnerség lehetővé tette a Hebar számára, hogy magas minőségű péktermékeket kínáljon az üzletlánc polcain. A partnerség másik fontos eleme a só- és cukortartalom csökkentése volt az elmúlt években, ami jelentős előrelépést jelentett a termékek egészségesebbé tételében.
Kapcsolódó cikkeink
GKI elemzés: A gazdasági kiszolgáltatottságról mi magunk is tehetünk
A kormány 2025-ös „repülőrajtjához” szükség lenne az export felfutására (a…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >Magasabb fokozatba kapcsol a Lidl nemzetközi terjeszkedése
Rálépett a gázra a Lidl nemzetközi bolthálózatának bővítése kapcsán. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Működne Magyarországon a boltok elleni bojkott?
Az elmúlt napokban egyre nagyobb figyelmet kapott az a közösségi…
Tovább olvasom >Nem nyitott üzletet Nyíregyházán a Mere, törölték a nyilvántartásból
Bár korábban bejelentették, hogy a spártai spórolásáról ismert orosz diszkontlánc,…
Tovább olvasom >