A Lidl-nek köszönhetően terjeszkedik a pékség
A Simid csoport tagjaként a bolgár Hebar vállalat jelentős előrelépést tett az exportpiacok felé történő nyitásban, főként a Lidl szupermarketlánccal való hosszú távú partnerségének köszönhetően. A Hebar immár 10 európai országban értékesíti termékeit, például Romániában, Görögországban és Szlovéniában. A vállalat sikerének kulcsa a természetes alapanyagok felhasználásában, a hagyományos technológiákban, valamint az alacsony sótartalomban rejlik, amelyek garantálják a friss és ízletes kenyér mindennapi elérhetőségét.
A Hebar már két évtizede áll partnerségben a német Lidl szupermarketlánccal, ami lehetővé tette számukra, hogy termékeiket 10 európai országban értékesítsék. A cég Plovdivban található gyártósorain az összetevők keverésétől kezdve a sütésig mindent automatizáltan végeznek, így biztosítva a termékek minőségét és tisztaságát. Az elmúlt három évben az exportforgalom évente átlagosan 10 százalékkal növekedett.
A Hebar mintegy 600 munkavállalót foglalkoztat, akik felügyelik a gyártást és biztosítják a termelés megbízhatóságát. A gyártósorokon a tészta körülbelül 200 métert tesz meg, míg végül kenyérré válik egy kb. 6 órás folyamat eredményeként. A vállalat nem csupán a bolgár munkaerőt alkalmazza, hanem nepáli munkavállalókat is.
A Lidl-lel való partnerség lehetővé tette a Hebar számára, hogy magas minőségű péktermékeket kínáljon az üzletlánc polcain. A partnerség másik fontos eleme a só- és cukortartalom csökkentése volt az elmúlt években, ami jelentős előrelépést jelentett a termékek egészségesebbé tételében.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >