A LIDL már készül a szezonra: mintegy 150 új munkatárssal bővíti csapatát a vállalat
A Lidl Magyarország már most készül a Balaton és a Velencei-tó környékének megnövekedett nyári forgalmára. A diszkontlánc mintegy 150 új munkahelyet hoz létre, hogy a vásárlókat ebben a kiemelt időszakban is magas szinten tudja kiszolgálni. A vállalat a nyári szezon alatt dolgozó bolti munkatársak számára nemcsak kiemelt bérezést nyújt, de a munkába járás költségét és a Lidl nagyértékű egészségügyi programját is biztosítja, sőt, akár még a szállást is.
A Lidl Magyarország kiemelten kezeli a nyári hónapokban a legkedveltebb magyar nyaralóhelyeken, a Balaton és a Velencei-tó környékén található áruházait. A vásárlói igényekhez igazodva a kedvező árú, minőségi termékek mellett olyan szezonális árucikkekkel bővíti kínálatát, mint például a grilltermékek, a jégkrémek, a különleges sörök és borok, illetve a strandeszközök – hozzájárulva a nyaralás és pihenés gondtalan és élménydús eltöltéséhez. A megnövekvő forgalom miatt pedig április 1. és augusztus 31. között közel 150 új munkahelyet hoz létre a tavak közelében található 11 Lidl-áruházban, hogy a vásárlók a megszokott, magas szintű kiszolgálást kapják.
„Az elmúlt években hagyománnyá vált, hogy a szezonális üzleteink megnövekedett vásárlószámához igazodva új munkahelyeket hozunk létre. A szezonális munkatársak számára a vállalat kiemelt, teljes munkaidőre bruttó 636.000 Ft bérezést nyújt a pótlékokkal és Lidl kártyával kiegészítve, illetve – csakúgy, mint minden munkavállalónk számára – a törvényi előíráson felüli mértékben térítjük a munkába járás költségét, ami közösségi közlekedés esetén 100%-os térítést, az autóval történő munkába járás esetén pedig 40 Ft/km támogatást jelent. Ezen túlmenően a nyári szezonban dolgozó kollégák is részesülnek a Lidl nagyértékű egészségprogramjában – aminek többek között része egy extra, szűrővizsgálatra felhasználható szabadnap –, több áruház esetében pedig még szállást is biztosít a vállalat a június-augusztusi időszakban”
– tájékoztatott Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A Lidl szezonális munkahelyei kiváló lehetőséget jelenthetnek azok számára is, akik a felsőoktatásban tanulnak vagy akik a nyarat vízpart mellett szeretnék tölteni, de emellett plusz jövedelmet is szeretnének. A leendő munkatársak ráadásul a jelentkezéskor maguk választhatják meg, hogy a nyári időszakban mennyi hónapot szeretnének dolgozni teljes- vagy részmunkaidőben.
Kapcsolódó cikkeink
Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >