A LIDL már készül a szezonra: mintegy 150 új munkatárssal bővíti csapatát a vállalat
A Lidl Magyarország már most készül a Balaton és a Velencei-tó környékének megnövekedett nyári forgalmára. A diszkontlánc mintegy 150 új munkahelyet hoz létre, hogy a vásárlókat ebben a kiemelt időszakban is magas szinten tudja kiszolgálni. A vállalat a nyári szezon alatt dolgozó bolti munkatársak számára nemcsak kiemelt bérezést nyújt, de a munkába járás költségét és a Lidl nagyértékű egészségügyi programját is biztosítja, sőt, akár még a szállást is.
A Lidl Magyarország kiemelten kezeli a nyári hónapokban a legkedveltebb magyar nyaralóhelyeken, a Balaton és a Velencei-tó környékén található áruházait. A vásárlói igényekhez igazodva a kedvező árú, minőségi termékek mellett olyan szezonális árucikkekkel bővíti kínálatát, mint például a grilltermékek, a jégkrémek, a különleges sörök és borok, illetve a strandeszközök – hozzájárulva a nyaralás és pihenés gondtalan és élménydús eltöltéséhez. A megnövekvő forgalom miatt pedig április 1. és augusztus 31. között közel 150 új munkahelyet hoz létre a tavak közelében található 11 Lidl-áruházban, hogy a vásárlók a megszokott, magas szintű kiszolgálást kapják.
„Az elmúlt években hagyománnyá vált, hogy a szezonális üzleteink megnövekedett vásárlószámához igazodva új munkahelyeket hozunk létre. A szezonális munkatársak számára a vállalat kiemelt, teljes munkaidőre bruttó 636.000 Ft bérezést nyújt a pótlékokkal és Lidl kártyával kiegészítve, illetve – csakúgy, mint minden munkavállalónk számára – a törvényi előíráson felüli mértékben térítjük a munkába járás költségét, ami közösségi közlekedés esetén 100%-os térítést, az autóval történő munkába járás esetén pedig 40 Ft/km támogatást jelent. Ezen túlmenően a nyári szezonban dolgozó kollégák is részesülnek a Lidl nagyértékű egészségprogramjában – aminek többek között része egy extra, szűrővizsgálatra felhasználható szabadnap –, több áruház esetében pedig még szállást is biztosít a vállalat a június-augusztusi időszakban”
– tájékoztatott Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A Lidl szezonális munkahelyei kiváló lehetőséget jelenthetnek azok számára is, akik a felsőoktatásban tanulnak vagy akik a nyarat vízpart mellett szeretnék tölteni, de emellett plusz jövedelmet is szeretnének. A leendő munkatársak ráadásul a jelentkezéskor maguk választhatják meg, hogy a nyári időszakban mennyi hónapot szeretnének dolgozni teljes- vagy részmunkaidőben.
Kapcsolódó cikkeink
Sokkal többen mondanának fel, mint tavaly, ha megszűnne a home office
A munkavállalók túlnyomó többsége távmunka-párti, és egyre többen is végeznék…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia a munkahelyeken: kik használják az AI-t?
A GKI júliusban 1000 fős reprezentatív mintán kutatást végzett a…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >