A Lidl Magyarország több, mint egymillió forintot adományozott a KézenFogva Alapítványnak
A Lidl Magyarország több, mint egymillió forintnyi adomány adott át a KézenFogva Alapítvány javára.
A vállalati CSR szinte már kötelező minden olyan cég számára, aki komolyan veszi a fenntarthatóságot és a tudatosan átgondolt gazdasági működést. Ennek jegyében a Lidl Magyarország 2011. június 9. és július 6. között minden Cien naptejének értékesítéséből származó árbevételének 10%-át felajánlotta a KézenFogva Alapítvány számára.
A periódus végére 1.184.000 Ft gyűlt össze, melyet Pordán Ákos, az alapítvány elnöke vett át. Az alapítvány a leghátrányosabb helyzetben lévő fogyatékkal élő és halmozottan sérült emberek ügyének támogatását tűzte ki zászlajára. A Lidlnek kiemelkedően fontos, hogy olyan célokat támogasson, melyek alapvetően megegyeznek a vállalat által is képviselt értékekkel.
„Örömmel adjuk át az összegyűlt 1.184.000 Ft-ot a KézenFogva Alapítványnak, mert biztosak vagyunk benne, hogy jó helyre kerül. Az Alapítvány olyan programjaiba forgatja majd vissza, amik jelentősen hozzájárulnak a fogyatékos emberek életminőségének javulásához.” – mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország pr vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >