A Lidl kedvező árakkal készül a húsvéti időszakra: több mint 600 termék árát csökkentik
A Lidl ismét kedvező árakkal és számos akcióval készül a húsvéti időszakra, amelynek keretében több mint 600 termék árát csökkentik. Az üzletlánc változatos választékot kínál, beleértve 16-féle húsvéti sonkát, hatféle kalácsot, és számos édességet. A vállalat hosszú távú árcsökkentési programjának köszönhetően akár 50 százalékkal is olcsóbban kínálja ezeket a termékeket a tavalyihoz képest, lehetővé téve a vásárlók számára a megfizethető húsvéti és mindennapi termékek beszerzését.
„A Lidl tapasztalatai alapján a vásárlói trendek nem változtak az elmúlt időszakhoz képest, a kereslet elsősorban továbbra is az olcsóbb és az akciós áron kínált termékek irányába tolódik. Erre az erősen megnövekedett árérzékenységére reagálva a húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segítjük a vásárlókat és mindent megteszünk azért, hogy a lehető legjobb árakat biztosítsuk a magyar embereknek, családoknak”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A Lidl széles választékot kínál friss húsokból, például kacsából, bárányból, steakekből és halból, amelyek kiváló alapanyagok lehetnek az ünnepi menük elkészítéséhez.A vállalat kiemeli a hosszú pácolással és kizárólag sózással készült Pikok Pure Szívsonkát, amelyet nyersen, főzve vagy sütve is fogyaszthatnak a vásárlók. A húsvéti sonkák ára kilogrammonként 1689 és 4599 forint között mozog.
A kalácsok között hatféle változat érhető el, köztük gyümölcsös, fonott, és újdonságként sós-tormás és Dia-wellness tönkölykalács is szerepel a kínálatban. A vállalat további népszerű termékek, például a tojás, torma és édességek árait is csökkentette.
A Lidl rendszeres akciói és a „Többet adunk” program, amely akár 50 százalékos kedvezményt is biztosít a vásárlóknak, segítik a vásárlókat a költségek csökkentésében. Az alkalmazás frissítése révén a Lidl Plus felhasználói még egyszerűbben élvezhetik ezeket a kedvezményeket, amelyek már a húsvéti készülődés során is érvényesek.
Kapcsolódó cikkeink
Érkeznek a tanszerek a Lidl-áruházakba
Bár a nyári vakáció még tart, a Lidl Magyarország azonban…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >Bolti árakkal várja a Campus Fesztiválon a Lidl FesztMarket a vásárlókat
Ha nyár, akkor fesztiválszezon – amiből természetesen a Lidl sem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >