A Lidl kedvező árakkal készül a húsvéti időszakra: több mint 600 termék árát csökkentik
A Lidl ismét kedvező árakkal és számos akcióval készül a húsvéti időszakra, amelynek keretében több mint 600 termék árát csökkentik. Az üzletlánc változatos választékot kínál, beleértve 16-féle húsvéti sonkát, hatféle kalácsot, és számos édességet. A vállalat hosszú távú árcsökkentési programjának köszönhetően akár 50 százalékkal is olcsóbban kínálja ezeket a termékeket a tavalyihoz képest, lehetővé téve a vásárlók számára a megfizethető húsvéti és mindennapi termékek beszerzését.
„A Lidl tapasztalatai alapján a vásárlói trendek nem változtak az elmúlt időszakhoz képest, a kereslet elsősorban továbbra is az olcsóbb és az akciós áron kínált termékek irányába tolódik. Erre az erősen megnövekedett árérzékenységére reagálva a húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segítjük a vásárlókat és mindent megteszünk azért, hogy a lehető legjobb árakat biztosítsuk a magyar embereknek, családoknak”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A Lidl széles választékot kínál friss húsokból, például kacsából, bárányból, steakekből és halból, amelyek kiváló alapanyagok lehetnek az ünnepi menük elkészítéséhez.A vállalat kiemeli a hosszú pácolással és kizárólag sózással készült Pikok Pure Szívsonkát, amelyet nyersen, főzve vagy sütve is fogyaszthatnak a vásárlók. A húsvéti sonkák ára kilogrammonként 1689 és 4599 forint között mozog.
A kalácsok között hatféle változat érhető el, köztük gyümölcsös, fonott, és újdonságként sós-tormás és Dia-wellness tönkölykalács is szerepel a kínálatban. A vállalat további népszerű termékek, például a tojás, torma és édességek árait is csökkentette.
A Lidl rendszeres akciói és a „Többet adunk” program, amely akár 50 százalékos kedvezményt is biztosít a vásárlóknak, segítik a vásárlókat a költségek csökkentésében. Az alkalmazás frissítése révén a Lidl Plus felhasználói még egyszerűbben élvezhetik ezeket a kedvezményeket, amelyek már a húsvéti készülődés során is érvényesek.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Strandválasztás okosan: így változik a Balaton turisztikai térképe
A Balaton továbbra is verhetetlen a hazai nyaralók körében –…
Tovább olvasom >EM: tovább folytatódik a visszaváltási rendszer fejlesztése
Az előző év elejétől bevezetett rendszernek köszönhetően 2025 nyarára jelentős…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >