A Lidl kedvező árakkal készül a húsvéti időszakra: több mint 600 termék árát csökkentik
A Lidl ismét kedvező árakkal és számos akcióval készül a húsvéti időszakra, amelynek keretében több mint 600 termék árát csökkentik. Az üzletlánc változatos választékot kínál, beleértve 16-féle húsvéti sonkát, hatféle kalácsot, és számos édességet. A vállalat hosszú távú árcsökkentési programjának köszönhetően akár 50 százalékkal is olcsóbban kínálja ezeket a termékeket a tavalyihoz képest, lehetővé téve a vásárlók számára a megfizethető húsvéti és mindennapi termékek beszerzését.
„A Lidl tapasztalatai alapján a vásárlói trendek nem változtak az elmúlt időszakhoz képest, a kereslet elsősorban továbbra is az olcsóbb és az akciós áron kínált termékek irányába tolódik. Erre az erősen megnövekedett árérzékenységére reagálva a húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segítjük a vásárlókat és mindent megteszünk azért, hogy a lehető legjobb árakat biztosítsuk a magyar embereknek, családoknak”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A Lidl széles választékot kínál friss húsokból, például kacsából, bárányból, steakekből és halból, amelyek kiváló alapanyagok lehetnek az ünnepi menük elkészítéséhez.A vállalat kiemeli a hosszú pácolással és kizárólag sózással készült Pikok Pure Szívsonkát, amelyet nyersen, főzve vagy sütve is fogyaszthatnak a vásárlók. A húsvéti sonkák ára kilogrammonként 1689 és 4599 forint között mozog.
A kalácsok között hatféle változat érhető el, köztük gyümölcsös, fonott, és újdonságként sós-tormás és Dia-wellness tönkölykalács is szerepel a kínálatban. A vállalat további népszerű termékek, például a tojás, torma és édességek árait is csökkentette.
A Lidl rendszeres akciói és a „Többet adunk” program, amely akár 50 százalékos kedvezményt is biztosít a vásárlóknak, segítik a vásárlókat a költségek csökkentésében. Az alkalmazás frissítése révén a Lidl Plus felhasználói még egyszerűbben élvezhetik ezeket a kedvezményeket, amelyek már a húsvéti készülődés során is érvényesek.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Infláció-stopot hirdetett a PENNY
Befagyasztotta az árakat a húskészítmény-választék 70%-ánál a PENNY Magyarország, a…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >