A Lidl kedvező árakkal készül a húsvéti időszakra: több mint 600 termék árát csökkentik
A Lidl ismét kedvező árakkal és számos akcióval készül a húsvéti időszakra, amelynek keretében több mint 600 termék árát csökkentik. Az üzletlánc változatos választékot kínál, beleértve 16-féle húsvéti sonkát, hatféle kalácsot, és számos édességet. A vállalat hosszú távú árcsökkentési programjának köszönhetően akár 50 százalékkal is olcsóbban kínálja ezeket a termékeket a tavalyihoz képest, lehetővé téve a vásárlók számára a megfizethető húsvéti és mindennapi termékek beszerzését.
„A Lidl tapasztalatai alapján a vásárlói trendek nem változtak az elmúlt időszakhoz képest, a kereslet elsősorban továbbra is az olcsóbb és az akciós áron kínált termékek irányába tolódik. Erre az erősen megnövekedett árérzékenységére reagálva a húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segítjük a vásárlókat és mindent megteszünk azért, hogy a lehető legjobb árakat biztosítsuk a magyar embereknek, családoknak”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A Lidl széles választékot kínál friss húsokból, például kacsából, bárányból, steakekből és halból, amelyek kiváló alapanyagok lehetnek az ünnepi menük elkészítéséhez.A vállalat kiemeli a hosszú pácolással és kizárólag sózással készült Pikok Pure Szívsonkát, amelyet nyersen, főzve vagy sütve is fogyaszthatnak a vásárlók. A húsvéti sonkák ára kilogrammonként 1689 és 4599 forint között mozog.
A kalácsok között hatféle változat érhető el, köztük gyümölcsös, fonott, és újdonságként sós-tormás és Dia-wellness tönkölykalács is szerepel a kínálatban. A vállalat további népszerű termékek, például a tojás, torma és édességek árait is csökkentette.
A Lidl rendszeres akciói és a „Többet adunk” program, amely akár 50 százalékos kedvezményt is biztosít a vásárlóknak, segítik a vásárlókat a költségek csökkentésében. Az alkalmazás frissítése révén a Lidl Plus felhasználói még egyszerűbben élvezhetik ezeket a kedvezményeket, amelyek már a húsvéti készülődés során is érvényesek.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >