A Lidl ismét az év diszkont üzletlánca
Ismét a Lidl Magyarország nyerte el „Az Év Diszkont Üzletlánca 2022” címet a „StarStore – Év Kereskedője 2022” versenyen. A Trade Magazin által immár 8. alkalommal meghirdetett megmérettetésen a zsűri számos szempontot és az elért eredményeket figyelembe véve hozta meg döntését és ítélte oda a rangos elismerést a
Lidl-nek.

A Lidl hálás vásárlói lojalitásáért
A Trade Magazin ebben az évben is 16 kategóriában hirdette meg a „StarStore – Év Kereskedője 2022” versenyét, melyen nem csak az egyes értékesítési pontok, de a kereskedelmi láncok is megmérethették magukat. A szakmai zsűri az összhatás, a koncepció és megvalósítás összhangja, illetve az eredetiség és kreativitás szerint döntött az ország legjobb boltjairól. A kereskedelmi láncok esetében pedig olyan sikertényezőkre és elért eredményekre volt érdemes felhívni a zsűri figyelmét, amely alapján az adott vállalat kiemelkedik a piac többi szereplője közül. A Lidl Magyarország pályázati anyagában bemutatta működését, eddig elért kiemelkedő eredményeit és jövőbeli céljait; széles, minőségi termékkínálatát; a hazai beszállítókat támogató programját; munkáltatói márkáját; fenntarthatósági törekvéseit, valamint beruházásait.
A pályázatokat 10 tagú szakmai zsűri bírálta el, és döntött az eredményekről, a díjátadóra pedig a Business Days konferencia gálaestjén, ünnepélyes keretek között került sor.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a szakmai zsűri döntésének értelmében a tavalyi év után idén is a Lidl Magyarország nyerte el az „Év Diszkont Üzletlánca 2022” címet a „Starstore – Az Év Kereskedője 2022” versenyen. Sikereink záloga munkatársaink elkötelezett munkája, és a hazai beszállítói partnereinkkel kialakított hatékony együttműködésünk. Mindez lehetővé teszi azt, hogy vásárlóink minden igényét magas színvonalon kiszolgáljuk, akiknek külön köszönettel tartozunk lojalitásukért, azért, hogy újra ás újra a Lidl-t választják”
– emelte ki Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >Teljes teltház: a féltáv is betelt, minden rekordot megdöntve közel 13 000 nevező a 43. LIDL Balaton-átúszáson
Négy héttel a rajt előtt a 43. LIDL Balaton-átúszás összes…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >