A Lidl ismét az év diszkont üzletlánca
Ismét a Lidl Magyarország nyerte el „Az Év Diszkont Üzletlánca 2022” címet a „StarStore – Év Kereskedője 2022” versenyen. A Trade Magazin által immár 8. alkalommal meghirdetett megmérettetésen a zsűri számos szempontot és az elért eredményeket figyelembe véve hozta meg döntését és ítélte oda a rangos elismerést a
Lidl-nek.
A Trade Magazin ebben az évben is 16 kategóriában hirdette meg a „StarStore – Év Kereskedője 2022” versenyét, melyen nem csak az egyes értékesítési pontok, de a kereskedelmi láncok is megmérethették magukat. A szakmai zsűri az összhatás, a koncepció és megvalósítás összhangja, illetve az eredetiség és kreativitás szerint döntött az ország legjobb boltjairól. A kereskedelmi láncok esetében pedig olyan sikertényezőkre és elért eredményekre volt érdemes felhívni a zsűri figyelmét, amely alapján az adott vállalat kiemelkedik a piac többi szereplője közül. A Lidl Magyarország pályázati anyagában bemutatta működését, eddig elért kiemelkedő eredményeit és jövőbeli céljait; széles, minőségi termékkínálatát; a hazai beszállítókat támogató programját; munkáltatói márkáját; fenntarthatósági törekvéseit, valamint beruházásait.
A pályázatokat 10 tagú szakmai zsűri bírálta el, és döntött az eredményekről, a díjátadóra pedig a Business Days konferencia gálaestjén, ünnepélyes keretek között került sor.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a szakmai zsűri döntésének értelmében a tavalyi év után idén is a Lidl Magyarország nyerte el az „Év Diszkont Üzletlánca 2022” címet a „Starstore – Az Év Kereskedője 2022” versenyen. Sikereink záloga munkatársaink elkötelezett munkája, és a hazai beszállítói partnereinkkel kialakított hatékony együttműködésünk. Mindez lehetővé teszi azt, hogy vásárlóink minden igényét magas színvonalon kiszolgáljuk, akiknek külön köszönettel tartozunk lojalitásukért, azért, hogy újra ás újra a Lidl-t választják”
– emelte ki Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Mérsékelt optimizmussal
Az ágazat legnagyobb értékesítési csapatát foglalkoztató METRO-áruházlánc munkatársai évi 180…
Tovább olvasom >A vártakon túl
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható. Minden évben…
Tovább olvasom >Lidl Magyarország idén is zárva tart szenteste: az ünnep békéjét támogatja az áruházlánc
A Lidl Magyarország tavaly elindított hagyományát követve idén sem nyitja…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kakaó, a kávé és a tea árai drágítják a globális élelmiszerimport-számlát a gazdagabb országok számára
A globális élelmiszerimport-számla az előző évhez képest várhatóan 2,2%-kal, több…
Tovább olvasom >Több mint 4,5 millió forinttal támogatták a gyerekek sportolását
4,5 millió forintot meghaladó értékű adományt gyűjtött össze a Persil…
Tovább olvasom >Erwin Müller második „Goldener Zuckerhut” díját nyerte el – Példátlan életmű a kiskereskedelemben
Berlinben, mintegy 500 vendég jelenlétében vehette át Erwin Müller, a…
Tovább olvasom >