A Lidl ismét az év diszkont üzletlánca
Ismét a Lidl Magyarország nyerte el „Az Év Diszkont Üzletlánca 2022” címet a „StarStore – Év Kereskedője 2022” versenyen. A Trade Magazin által immár 8. alkalommal meghirdetett megmérettetésen a zsűri számos szempontot és az elért eredményeket figyelembe véve hozta meg döntését és ítélte oda a rangos elismerést a
Lidl-nek.

A Lidl hálás vásárlói lojalitásáért
A Trade Magazin ebben az évben is 16 kategóriában hirdette meg a „StarStore – Év Kereskedője 2022” versenyét, melyen nem csak az egyes értékesítési pontok, de a kereskedelmi láncok is megmérethették magukat. A szakmai zsűri az összhatás, a koncepció és megvalósítás összhangja, illetve az eredetiség és kreativitás szerint döntött az ország legjobb boltjairól. A kereskedelmi láncok esetében pedig olyan sikertényezőkre és elért eredményekre volt érdemes felhívni a zsűri figyelmét, amely alapján az adott vállalat kiemelkedik a piac többi szereplője közül. A Lidl Magyarország pályázati anyagában bemutatta működését, eddig elért kiemelkedő eredményeit és jövőbeli céljait; széles, minőségi termékkínálatát; a hazai beszállítókat támogató programját; munkáltatói márkáját; fenntarthatósági törekvéseit, valamint beruházásait.
A pályázatokat 10 tagú szakmai zsűri bírálta el, és döntött az eredményekről, a díjátadóra pedig a Business Days konferencia gálaestjén, ünnepélyes keretek között került sor.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a szakmai zsűri döntésének értelmében a tavalyi év után idén is a Lidl Magyarország nyerte el az „Év Diszkont Üzletlánca 2022” címet a „Starstore – Az Év Kereskedője 2022” versenyen. Sikereink záloga munkatársaink elkötelezett munkája, és a hazai beszállítói partnereinkkel kialakított hatékony együttműködésünk. Mindez lehetővé teszi azt, hogy vásárlóink minden igényét magas színvonalon kiszolgáljuk, akiknek külön köszönettel tartozunk lojalitásukért, azért, hogy újra ás újra a Lidl-t választják”
– emelte ki Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >700 rászorulónak segített a Lidl Magyarország élelmiszermentő programja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl folytatja az UEFA Európa-ligával és az UEFA Konferencia-ligával való partnerségét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a bruttó átlagkereset 693 700 forint volt, 9,0 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megtiltotta az állam az Alföldi Tej felvásárlását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kukoricapiac: gyenge termés, növekvő bizonytalanság, átrendeződő import
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >