A Lidl bemutatja az UEFA EURO 2024 tm kampányát: a Lidl Kids Team-et
A Lidl az UEFA EURO 2024TM labdarúgó Európa-bajnokság hivatalos partnere. A Lidl az együttműködés keretében hívja életre a Lidl Kids Team nyereményjátékot, melynek köszönhetően Európa-szerte több mint 1.100 gyermek kap lehetőséget arra, hogy az UEFA EURO 2024-es Európa-bajnokság mérkőzésein a játékosokat pályára kísérje.
A Lidl Magyarország április 2-án induló kampánya keretében a szülők/gondviselők lehetőséget kapnak arra, hogy a 6-10 éves korú gyermekük nemtől, származástól, fizikai és szellemi képességektől függetlenül sorsolás útján bekerülhessen a Lidl Kids Teambe. A szülőknek/gondviselőknek ehhez a Lidl Plus applikációban elérhető jelentkezési űrlapot kell kitölteniük. A nyerteseket véletlenszerűen sorsolja ki az áruházlánc, így minden jelentkező számára egyenlő esélyt biztosít.
A nyertesek nem csak azt a lehetőséget nyerik meg, hogy a játékosokat kísérjék a mérkőzésekre. A Lidl a pályázó szülő/gondviselő és gyermeke számára a németországi UEFA EURO 2024-re való utazás teljes költségét vállalja, fizeti, ami lehetővé teszi azt, hogy a nyertesek anyagi helyzetüktől függetlenül részt vegyenek a programban. A Lidl Kids Team résztvevőit a helyszínen számos szórakoztató és izgalmas élmény várja majd azt megelőzően is, hogy az UEFA EURO 2024-es Európa-bajnokság mérkőzésein több tízezer szurkoló előtt Európa legjobb labdarugóihoz csatlakoznak a pályán.
A 2024. június 14. és július 14. között Németországban megrendezésre kerülő bajnokságon Európa legjobb labdarúgó-válogatottjai mérkőznek meg az Európa-bajnoki címért. A torna 51 labdarúgó-mérkőzésén, mérkőzésenként 22 gyermek számára (csapatonként 11 fő) biztosítja a Lidl a részvételi lehetőséget, így a szülők/gondviselők és gyermekeik számára rengeteg lehetőség nyílik arra, hogy felejthetetlen élményben részesüljenek a labdarúgás egyik legnagyobb színpadán.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta: „Nagy örömünkre az UEFA-val együttműködve a Lidl Kids Team nyereményjáték révén egy olyan életre szóló élményt kínálhatunk vásárlóink részére, ami igazi kuriózum. Ráadásul a magyar gyerekek a hazai válogatott meccsein vehetnek részt és támogathatják focistáinkat azáltal, hogy a pályára kísérik őket. Piacvezető vállalatként azon dolgozunk folyamatosan, hogy minden esetben partnerként álljunk vásárlóink mellett, legyen szó akár a lehető legjobb árak biztosításáról, a széles és friss gyümölcs- és zöldségkínálatunkról, vagy éppen a világ egyik legnagyobb labdarúgó-tornáján való részvételről. Ránk minden esetben számíthatnak!”
Több mint 30 országban működik Lidl és büszkék vagyunk arra, hogy a vállalatunkon belül sokszínű kultúrával rendelkezünk. A Lidl vezetősége a 2023-ban bevezetett „Együtt a Lidlnél” küldetésnyilatkozatával kívánja hangsúlyozni, hogy egy bizalmon alapuló, tisztességes és nyitott vállalati környezet fenntartását tűzte ki célul, valamint tevékenységei középpontjába az embereket helyezi. Továbbá, a Lidl kiáll az egyenlő bánásmód mellett, és ennek megfelelően nem tolerálja a diszkrimináció semmilyen formáját. Mindezek a futballban is alapvető értékek. A méltányosság, az esélyegyenlőség és a befogadás előtérbe helyezése a Lidl tevékenységét az egész UEFA-idény során végigkíséri. A Lidl Kids Team tagjának lenni pedig csak a kezdet. A Lidl idén futballrajongók millióit szeretné összehozni, hogy együtt, akár otthon a családdal, akár a barátokkal ünnepeljék a mérkőzéseket. Ráadásul minden Lidl vásárlónak lehetősége lesz ingyenes jegyeket nyerni az UEFA EURO 2024 mérkőzéseire. Ennek részletei hamarosan megtalálhatóak lesznek a Lidl Plus alkalmazásban.
A Lidl Kids Team nyereményjátékra 2024.04.02-17. között lehet jelentkezni. A Lidl Plus ingyenes alkalmazást addig is érdemes letölteni, ennek pontos menetéről bővebb információ itt található.LL
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >