A Lidl az USA felé veszi az irányt
A Lidl 2018-ban szeretne belépni az amerikai piacra. A cég elkezdte felmérni a lehetőségeit, első körben a keleti parton keres olyan telkeket, melyek alkalmasak 34 000 négyzetméteres boltok és 150 férőhelyes parkolók felépítésére.
A Lidl szóvivője azonban kiemelte, hogy az amerikai terjeszkedés terveinek kivitelezése jelenleg még az előkészítési szakaszban vannak, bár hozzátette, hogy két éven belül megnyitják első üzletüket az Egyesült Államokban.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >