A Lidl az USA felé veszi az irányt
A Lidl 2018-ban szeretne belépni az amerikai piacra. A cég elkezdte felmérni a lehetőségeit, első körben a keleti parton keres olyan telkeket, melyek alkalmasak 34 000 négyzetméteres boltok és 150 férőhelyes parkolók felépítésére.
A Lidl szóvivője azonban kiemelte, hogy az amerikai terjeszkedés terveinek kivitelezése jelenleg még az előkészítési szakaszban vannak, bár hozzátette, hogy két éven belül megnyitják első üzletüket az Egyesült Államokban.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >