A Lidl az USA felé veszi az irányt
A Lidl 2018-ban szeretne belépni az amerikai piacra. A cég elkezdte felmérni a lehetőségeit, első körben a keleti parton keres olyan telkeket, melyek alkalmasak 34 000 négyzetméteres boltok és 150 férőhelyes parkolók felépítésére.
A Lidl szóvivője azonban kiemelte, hogy az amerikai terjeszkedés terveinek kivitelezése jelenleg még az előkészítési szakaszban vannak, bár hozzátette, hogy két éven belül megnyitják első üzletüket az Egyesült Államokban.
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt
A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott…
Tovább olvasom >Közel 200 új munkahely nyílik a Lidl-nél a nyári szezonra
Megkezdte a Lidl a nyári szezonra való toborzást és összesen…
Tovább olvasom >A Lidl fenntarthatósági törekvéseiről beszélt a Fruit Logisticán
A berlini Fruit Logistica konferencia fontos fórumot biztosított a kereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >