A Lidl az UEFA EURO 2024 hivatalos partnere
A Lidl az UEFA EURO 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság és az azt megelőző 2023-as és 2024-es selejtező mérkőzések globális partnere lesz. Az együttműködés idén márciusban veszi kezdetét az UEFA EURO 2024 selejtezőivel.

A Lidl ezzel a partnerséggel a friss zöldségek és gyümölcsök, valamint a sport és a testmozgás fontosságát is hangsúlyozni szeretné
A labdarúgó Európa-bajnokságot 2024. június 14. és július 14. között rendezik meg Európa legjobb válogatottjai számára Németország tíz különböző városában. A 2023 márciusától 2024 márciusáig tartó UEFA EURO 2024 selejtezőkön dől el, hogy mely országok vehetnek részt az 51 mérkőzésből álló bajnokságban és küzdhetnek meg a bajnoki címért.
A Lidl, mint Németország és Európa egyik vezető élelmiszer-kiskereskedelmi vállalata az UEFA EURO 2024 és az azt megelőző selejtezők hivatalos partnere lesz. A partneri együttműködés tökéletes összhangban van, hiszen a Lidl ma már 31 országban több mint 12.000 üzlettel van jelen, ebből 30 ország Európában található. Ahogy a futball inspirálja emberek millióit nap mint nap, úgy a Lidl Európa-szerte vásárlók millióinak jelent megbízható partnert a mindennapi bevásárlások során.
„Izgatottan várjuk, hogy egy olyan esemény részesei lehetünk, amely minden országban mind vásárlóinkat, mind pedig munkatársainkat nagy izgalommal tölti el. Ahogy termékeink mindenki számára elérhetőek, szeretnénk ahhoz is hozzájárulni, hogy – például a Lidl szurkolói zónáinkon keresztül – az UEFA EURO 2024 mindenki számára igazi élmény legyen. Számos Lidl-ország drukkol majd együtt a szurkolókkal, és az a tény, hogy a döntőt abban az országban rendezik meg, ahol a Lidl története elkezdődött, még különlegesebbé teszi számunkra az eseményt”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Ugyanakkor a Lidl ezzel a partnerséggel a friss zöldségek és gyümölcsök, valamint a sport és a testmozgás fontosságát is hangsúlyozni szeretné az aktív és egészséges életmód előmozdítása érdekében. Az, hogyan táplálkozunk és mennyit mozgunk, óriási hatással van az egészségünkre és a környezetünkre egyaránt. A Planetary Health Diet (bolygóbarát egészséges étrend) táplálkozási modell alapján a Lidl folyamatosan fejleszti termékkínálatát, hogy megkönnyítse vásárlói számára az egészséges és fenntartható módon előállított termékekkel kapcsolatos tudatos vásárlói döntések meghozatalát. Ezt a célt szolgálja többek között a gyermekeket célzó marketingintézkedésekre vonatkozó új, nemzetközi szabványok révén is.
Az UEFA marketingigazgatója Guy-Laurent Epstein elmondta:
„Az UEFA büszke arra, hogy a Lidl az UEFA EURO 2024 és az azt megelőző selejtező mérkőzések partnere. A Lidl jelenléte az egész kontinensen nagyban hozzájárul majd egy újabb felejthetetlen esemény népszerűsítéséhez. Továbbá nagyon örülünk, hogy együtt népszerűsíthetjük majd a Lidl és az UEFA által közösen vallott, az egészséges élettel és jólléttel kapcsolatos értékeket.”
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >Olimpikonnal társulva bővíti fehérjekínálatát a Lidl Írországban
A Lidl Ireland az olimpikon és kétszeres Európa-bajnok David Gillickkel…
Tovább olvasom >Hagyományok és újragondolt receptek
A húsvét nemcsak a tavasz és az újjászületés ünnepe, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >