A Lidl az UEFA EURO 2024 hivatalos partnere
A Lidl az UEFA EURO 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság és az azt megelőző 2023-as és 2024-es selejtező mérkőzések globális partnere lesz. Az együttműködés idén márciusban veszi kezdetét az UEFA EURO 2024 selejtezőivel.
A labdarúgó Európa-bajnokságot 2024. június 14. és július 14. között rendezik meg Európa legjobb válogatottjai számára Németország tíz különböző városában. A 2023 márciusától 2024 márciusáig tartó UEFA EURO 2024 selejtezőkön dől el, hogy mely országok vehetnek részt az 51 mérkőzésből álló bajnokságban és küzdhetnek meg a bajnoki címért.
A Lidl, mint Németország és Európa egyik vezető élelmiszer-kiskereskedelmi vállalata az UEFA EURO 2024 és az azt megelőző selejtezők hivatalos partnere lesz. A partneri együttműködés tökéletes összhangban van, hiszen a Lidl ma már 31 országban több mint 12.000 üzlettel van jelen, ebből 30 ország Európában található. Ahogy a futball inspirálja emberek millióit nap mint nap, úgy a Lidl Európa-szerte vásárlók millióinak jelent megbízható partnert a mindennapi bevásárlások során.
„Izgatottan várjuk, hogy egy olyan esemény részesei lehetünk, amely minden országban mind vásárlóinkat, mind pedig munkatársainkat nagy izgalommal tölti el. Ahogy termékeink mindenki számára elérhetőek, szeretnénk ahhoz is hozzájárulni, hogy – például a Lidl szurkolói zónáinkon keresztül – az UEFA EURO 2024 mindenki számára igazi élmény legyen. Számos Lidl-ország drukkol majd együtt a szurkolókkal, és az a tény, hogy a döntőt abban az országban rendezik meg, ahol a Lidl története elkezdődött, még különlegesebbé teszi számunkra az eseményt”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Ugyanakkor a Lidl ezzel a partnerséggel a friss zöldségek és gyümölcsök, valamint a sport és a testmozgás fontosságát is hangsúlyozni szeretné az aktív és egészséges életmód előmozdítása érdekében. Az, hogyan táplálkozunk és mennyit mozgunk, óriási hatással van az egészségünkre és a környezetünkre egyaránt. A Planetary Health Diet (bolygóbarát egészséges étrend) táplálkozási modell alapján a Lidl folyamatosan fejleszti termékkínálatát, hogy megkönnyítse vásárlói számára az egészséges és fenntartható módon előállított termékekkel kapcsolatos tudatos vásárlói döntések meghozatalát. Ezt a célt szolgálja többek között a gyermekeket célzó marketingintézkedésekre vonatkozó új, nemzetközi szabványok révén is.
Az UEFA marketingigazgatója Guy-Laurent Epstein elmondta:
„Az UEFA büszke arra, hogy a Lidl az UEFA EURO 2024 és az azt megelőző selejtező mérkőzések partnere. A Lidl jelenléte az egész kontinensen nagyban hozzájárul majd egy újabb felejthetetlen esemény népszerűsítéséhez. Továbbá nagyon örülünk, hogy együtt népszerűsíthetjük majd a Lidl és az UEFA által közösen vallott, az egészséges élettel és jólléttel kapcsolatos értékeket.”
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >