A Lidl átveszi a brit gazdáktól a szárazság sújtotta friss termékeket is
A Lidl az aszály által sújtott „csökkent értékű” gyümölcsöt és zöldséget is árusítja, hogy támogassa a gazdákat, és biztosítsa, hogy az élelmiszer ne menjen kárba. Az áruházlánc levélben fordult az Egyesült Királyság frisstermék-beszállítóihoz a rekordmeleg és fél évszázada legszárazabb nyár miatt, és megkérdezte, hogyan tudna segíteni.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/08/sharon-pittaway-KUZnfk-2DSQ-unsplash-scaled.jpg)
Ahol lehetséges, mostantól a szárazság által sújtott termékeket is elhelyezik, beleértve azokat is, amelyek mérete eltér a vásárlók által megszokottól
Ryan McDonnell, a Lidl GB vezérigazgatója felszólította a többi szupermarketet, hogy kövessék példájukat, és azt mondta: „A nyári hónapokban tapasztalt szélsőséges időjárási viszonyok miatt országszerte nagy kihívással néznek szembe a gazdálkodók idén.
„Bár a boltokban így megjelenő termés kicsit másképp néz ki, mint amit mindannyian megszoktunk, mégis ugyanaz a nagyszerű brit minőség. Ezért szeretnénk kifejezni támogatásunkat beszállítóinknak azáltal, hogy együttműködünk velük, hogy megoldásokat találjunk a segítségnyújtásra.”
Elmondta, hogy a vállalat mindig is igyekezett együttműködni a beszállítókkal, hogy rugalmasak legyenek az év különböző időszakaiban a specifikációk változásaival kapcsolatban, de elmondta, hogy most minden eddiginél „kritikusabb”, hogy a Lidl és az ágazat többi tagja a gazdák mögé kerüljön.
Hozzátette: „Ezért írtunk minden brit frisstermék-beszállítónknak, és erre biztatnám a többi szupermarketet is, hogy tegyék ugyanezt, hogy együtt biztosíthassuk, hogy a tökéletesen jó termékek ne menjenek kárba.”
Kapcsolódó cikkeink
Előresietett a természet: korábban indul a bogyós gyümölcsök szezonja
Az idei meleg tél és enyhe tavasz következtében a természet…
Tovább olvasom >Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >Új Lidl nyílt Pécsett
Áprilisban Pécsett, a Kertváros központjában nyitotta meg a Lidl 204. magyarországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >