A Lidl átveszi a brit gazdáktól a szárazság sújtotta friss termékeket is
A Lidl az aszály által sújtott „csökkent értékű” gyümölcsöt és zöldséget is árusítja, hogy támogassa a gazdákat, és biztosítsa, hogy az élelmiszer ne menjen kárba. Az áruházlánc levélben fordult az Egyesült Királyság frisstermék-beszállítóihoz a rekordmeleg és fél évszázada legszárazabb nyár miatt, és megkérdezte, hogyan tudna segíteni.

Ahol lehetséges, mostantól a szárazság által sújtott termékeket is elhelyezik, beleértve azokat is, amelyek mérete eltér a vásárlók által megszokottól
Ryan McDonnell, a Lidl GB vezérigazgatója felszólította a többi szupermarketet, hogy kövessék példájukat, és azt mondta: „A nyári hónapokban tapasztalt szélsőséges időjárási viszonyok miatt országszerte nagy kihívással néznek szembe a gazdálkodók idén.
„Bár a boltokban így megjelenő termés kicsit másképp néz ki, mint amit mindannyian megszoktunk, mégis ugyanaz a nagyszerű brit minőség. Ezért szeretnénk kifejezni támogatásunkat beszállítóinknak azáltal, hogy együttműködünk velük, hogy megoldásokat találjunk a segítségnyújtásra.”
Elmondta, hogy a vállalat mindig is igyekezett együttműködni a beszállítókkal, hogy rugalmasak legyenek az év különböző időszakaiban a specifikációk változásaival kapcsolatban, de elmondta, hogy most minden eddiginél „kritikusabb”, hogy a Lidl és az ágazat többi tagja a gazdák mögé kerüljön.
Hozzátette: „Ezért írtunk minden brit frisstermék-beszállítónknak, és erre biztatnám a többi szupermarketet is, hogy tegyék ugyanezt, hogy együtt biztosíthassuk, hogy a tökéletesen jó termékek ne menjenek kárba.”
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >