A Lidl átveszi a brit gazdáktól a szárazság sújtotta friss termékeket is
A Lidl az aszály által sújtott „csökkent értékű” gyümölcsöt és zöldséget is árusítja, hogy támogassa a gazdákat, és biztosítsa, hogy az élelmiszer ne menjen kárba. Az áruházlánc levélben fordult az Egyesült Királyság frisstermék-beszállítóihoz a rekordmeleg és fél évszázada legszárazabb nyár miatt, és megkérdezte, hogyan tudna segíteni.
Ryan McDonnell, a Lidl GB vezérigazgatója felszólította a többi szupermarketet, hogy kövessék példájukat, és azt mondta: „A nyári hónapokban tapasztalt szélsőséges időjárási viszonyok miatt országszerte nagy kihívással néznek szembe a gazdálkodók idén.
„Bár a boltokban így megjelenő termés kicsit másképp néz ki, mint amit mindannyian megszoktunk, mégis ugyanaz a nagyszerű brit minőség. Ezért szeretnénk kifejezni támogatásunkat beszállítóinknak azáltal, hogy együttműködünk velük, hogy megoldásokat találjunk a segítségnyújtásra.”
Elmondta, hogy a vállalat mindig is igyekezett együttműködni a beszállítókkal, hogy rugalmasak legyenek az év különböző időszakaiban a specifikációk változásaival kapcsolatban, de elmondta, hogy most minden eddiginél „kritikusabb”, hogy a Lidl és az ágazat többi tagja a gazdák mögé kerüljön.
Hozzátette: „Ezért írtunk minden brit frisstermék-beszállítónknak, és erre biztatnám a többi szupermarketet is, hogy tegyék ugyanezt, hogy együtt biztosíthassuk, hogy a tökéletesen jó termékek ne menjenek kárba.”
Kapcsolódó cikkeink
Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >Jutalomfalatok
Nassolni mindig is szerettünk, de önmagunk kényeztetése jó falatokkal a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >