A Lidl appja segít megtalálni a bevásárlásra legcsendesebb időszakot
Nagy-Britanniában a Lidl új funkciót épített be hűségappjába, amelynek segítségével a vásárlók elkerülhetik az üzletekben a tömeget. Az alkalmazás megnyitásakor a „Best time to shop” (legjobb idő a vásárlásra) bannerre kattintva egy oszlopdiagram jelenik meg, amely megmutatja, hogy a nyitvatartási idő egyes óráiban mekkora a forgalom az adott üzletben. A legnyugodtabb időszakot zölddel, a csúcsforgalmat kékkel jelölő grafikonok adatai valós időben frissülnek – állítja a cég.
Ez csak egy a kiskereskedelmi szereplők által a pandémia során a vásárlószám befolyásolására alkalmazott módszerek közül. Az Aldi tavaly a bejáratoknál közlekedésilámpa-rendszert vezetett be, a Sainsbury’s és az Asda pedig „virtuális sorban állással” kísérleteztek, mely során app értesítette a vásárlókat arról, ha rájuk került a sor, hogy belépjenek a boltba.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >NESQUIK STRAWBERRY MILK-MIX: EPRES ÍZŰ ÍZESÍTŐ ITALPOR 350 G
Jólesne a nyári hőségben egy frissítő, gyümölcsös ízű ital? A…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >