A Lidl appja segít megtalálni a bevásárlásra legcsendesebb időszakot
Nagy-Britanniában a Lidl új funkciót épített be hűségappjába, amelynek segítségével a vásárlók elkerülhetik az üzletekben a tömeget. Az alkalmazás megnyitásakor a „Best time to shop” (legjobb idő a vásárlásra) bannerre kattintva egy oszlopdiagram jelenik meg, amely megmutatja, hogy a nyitvatartási idő egyes óráiban mekkora a forgalom az adott üzletben. A legnyugodtabb időszakot zölddel, a csúcsforgalmat kékkel jelölő grafikonok adatai valós időben frissülnek – állítja a cég.
Ez csak egy a kiskereskedelmi szereplők által a pandémia során a vásárlószám befolyásolására alkalmazott módszerek közül. Az Aldi tavaly a bejáratoknál közlekedésilámpa-rendszert vezetett be, a Sainsbury’s és az Asda pedig „virtuális sorban állással” kísérleteztek, mely során app értesítette a vásárlókat arról, ha rájuk került a sor, hogy belépjenek a boltba.
Kapcsolódó cikkeink
Rewe – a németországi kényelmi szegmens vezető innovátora
Vezető innovátori szerepének további stabilizálására törekszik a Rewe Csoport a…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >