A Lidl appja segít megtalálni a bevásárlásra legcsendesebb időszakot
Nagy-Britanniában a Lidl új funkciót épített be hűségappjába, amelynek segítségével a vásárlók elkerülhetik az üzletekben a tömeget. Az alkalmazás megnyitásakor a „Best time to shop” (legjobb idő a vásárlásra) bannerre kattintva egy oszlopdiagram jelenik meg, amely megmutatja, hogy a nyitvatartási idő egyes óráiban mekkora a forgalom az adott üzletben. A legnyugodtabb időszakot zölddel, a csúcsforgalmat kékkel jelölő grafikonok adatai valós időben frissülnek – állítja a cég.
Ez csak egy a kiskereskedelmi szereplők által a pandémia során a vásárlószám befolyásolására alkalmazott módszerek közül. Az Aldi tavaly a bejáratoknál közlekedésilámpa-rendszert vezetett be, a Sainsbury’s és az Asda pedig „virtuális sorban állással” kísérleteztek, mely során app értesítette a vásárlókat arról, ha rájuk került a sor, hogy belépjenek a boltba.
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt
A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott…
Tovább olvasom >Közel 200 új munkahely nyílik a Lidl-nél a nyári szezonra
Megkezdte a Lidl a nyári szezonra való toborzást és összesen…
Tovább olvasom >A Lidl fenntarthatósági törekvéseiről beszélt a Fruit Logisticán
A berlini Fruit Logistica konferencia fontos fórumot biztosított a kereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a lakosság fogyasztása?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >Gondtalan fogyasztók? Jókora különbségek a középkorúak táborában
Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben,…
Tovább olvasom >18+! Az energiaital után a kóla lesz a következő?
A Magyarországon érvénybe lépő új szabályozás értelmében tilos lesz energiaitalokat…
Tovább olvasom >