A Lidl a fizetési megoldásokba invesztál
A vásárlói élmény javítását célzó stratégiájának részeként a Lidl Európa-szerte különböző fizetési megoldások fejlesztésébe invesztál.
Párizsban például a kasszáknál sorbanállással töltött időt szeretné a cég lerövidíteni a Shop&Go névre keresztelt appjával, amely már Portugáliában korábban bevezetésre került, és most Franciaország több üzletében válhat elérhetővé. Okostelefonra letöltve a vásárló az adott üzlet wifijére csatlakozva kezdheti a megvenni kívánt termékeket szkennelni. Az app összességében könnyen használható és jól működik, de egyelőre korlátozott az ismertsége a vásárlók körében.
Portugáliában 250 üzletben vezetett be a Lidl mobilfizetést. Az MB Way appot már más láncok is használják, és a Lidl sem kíván lemaradni.
Belgiumban Leuven városában tesztelt elsőként a Lidl önkiszolgáló kasszát még februárban, amely sikere esetén további üzletekben is megjelenhet. A vásárlók a jelek szerint jól fogadták a megoldást.
Mindeközben Lengyelországban a diszkontlánc hét üzletében kísérletezik önkiszolgáló kasszával.
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >Olimpikonnal társulva bővíti fehérjekínálatát a Lidl Írországban
A Lidl Ireland az olimpikon és kétszeres Európa-bajnok David Gillickkel…
Tovább olvasom >Hagyományok és újragondolt receptek
A húsvét nemcsak a tavasz és az újjászületés ünnepe, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >