A Lidl a fizetési megoldásokba invesztál
A vásárlói élmény javítását célzó stratégiájának részeként a Lidl Európa-szerte különböző fizetési megoldások fejlesztésébe invesztál.
Párizsban például a kasszáknál sorbanállással töltött időt szeretné a cég lerövidíteni a Shop&Go névre keresztelt appjával, amely már Portugáliában korábban bevezetésre került, és most Franciaország több üzletében válhat elérhetővé. Okostelefonra letöltve a vásárló az adott üzlet wifijére csatlakozva kezdheti a megvenni kívánt termékeket szkennelni. Az app összességében könnyen használható és jól működik, de egyelőre korlátozott az ismertsége a vásárlók körében.
Portugáliában 250 üzletben vezetett be a Lidl mobilfizetést. Az MB Way appot már más láncok is használják, és a Lidl sem kíván lemaradni.
Belgiumban Leuven városában tesztelt elsőként a Lidl önkiszolgáló kasszát még februárban, amely sikere esetén további üzletekben is megjelenhet. A vásárlók a jelek szerint jól fogadták a megoldást.
Mindeközben Lengyelországban a diszkontlánc hét üzletében kísérletezik önkiszolgáló kasszával.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Egy év alatt másfélszeresére nőtt az okoseszközös vásárlások száma
Folytatódik a digitális fizetések előretörése a K&H saját adatai szerint. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >