A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös IHF férfi kézilabda-világbajnokság™ hivatalos friss élelmiszerpartnere.

Lidl az egészséges életmódot és a tudatos táplálkozást elkötelezetten népszerűsíti
A Lidl 2017 óta vesz részt a nemzetközi kézilabdaesemények támogatásában, a vállalat mostani bejelentése szerint pedig továbbra is a 2025-ös IHF férfi kézilabda-világbajnokság™ hivatalos friss élelmiszerpartnere lesz. Sorozatban kilencedik éve, hogy a Lidl nagyszabású kézilabdaeseményeket támogat, ezáltal is megerősítve elkötelezettségét az egészség, a táplálkozás és az aktív életmód népszerűsítése iránt egész Európában.
Sportesemények támogatása kulcsszerepet játszanak abban, hogy a Lidl az egészséges életmódot és a tudatos táplálkozást elkötelezetten népszerűsítése. A „We’re On Your Team” kampány folytatásával a Lidl képes arra, hogy a tudatos táplálkozás stratégiájával Európa-szerte inspirálja a szurkolókat és a közösségeket. Ennek kapcsán gyümölcs- és turmixkóstolókkal várja a szurkolókat a stadionokban, ülőhelyeket biztosít a Lidl Freshness Lounge-ban Herningben, Zágrábban és Oslóban, valamint átadja majd a Legjobb Fiatal Játékos díjat is. A Lidl ezzel folytatja azon törekvését, hogy az egészséges, aktív életmódra és a csapatsportokban való részvételre inspirálja a fiatal generációt.
A 2025-ös IHF Férfi Kézilabda-világbajnokság™ mérkőzései öt városban, három országban, 32 nemzet részvételével zajlanak – amelyek felét Lidl-országok adják –, és ígérete szerint egyesíti a rajongókat a kézilabda iránti közös szenvedélyükben.
„A 2024-es női kézilabda-Európa-bajnokság, a Women’s EHF EURO 2024™ sikere után örömmel tesszük az újabb bejelentést, hogy a Lidl az idei férfi kézilabda-világbajnokság, az IHF Men’s World Championship 2025TM hivatalos partnere. Tisztában vagyunk azzal, hogy a tudatos táplálkozás és a testmozgás mennyire fontos az egészségünk és jóllétünk érdekében, illetve, hogy a nagy sportesemények milyen meghatározó szerepet játszanak abban, hogy az embereket mozgásra és aktivitásra ösztönözzük. Reméljük, hogy ez a szponzoráció továbbra is lehetőséget biztosít arra, hogy Európa-szerte minden közösséget inspiráljunk az egészségesebb és aktívabb életmód felé”
– hangsúlyozta ki Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
Hassan Moustafa, az IHF elnöke elmondta:
„Izgatottan üdvözöljük, hogy a Lidl ismét az IHF Men’s World Championship 2025TM hivatalos Friss Élelmiszerpartnere. A Lidl ugyanis osztja azokat az értékeket, amelyeket a Nemzetközi Kézilabda-szövetség is képvisel, érti a tudatos táplálkozás és a testmozgás jelentőségét az egészség és jóllét szempontjából, illetve felismeri, hogy a nagy sportesemények milyen fontosak az emberek mozgásra ösztönzése és sportba való bevonása szempontjából. Az a törekvés, hogy kiváló termékeket kínáljanak, valamint elősegítsék a kézilabda jövőjét, szintén kiemelkedő értéke a partnerségünknek. Örömmel várjuk, hogy a 2025-ös IHF férfi kézilabda-világbajnoksággalTM egy újabb fejezetet írjunk közös történetünkben.”
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
A Lidl Magyarország 2024-ben mintegy 17,5 milliárd forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >A Lidl Svájc friss hűtött termékeket is bevon élelmiszermentő programjába
A Lidl Svájc tovább bővítette élelmiszer-pazarlás elleni programját: mostantól hűtött…
Tovább olvasom >Komolyan készül a nyárra a Lidl és az Aldi is
A Lidl és az Aldi is nagy nyári ruházati akcióval…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >