A Lidl 2026-ra minden termékén elhelyezi a Nutri-Score címkét Spanyolországban
A Lidl a fogyasztók egészsége iránti elkötelezettségből 2026-ra Spanyolországban valamennyi termékén bevezeti a Nutri-Score címkézést.
Ez a színkódolt skála segíti a vásárlókat az egészségesebb élelmiszerek kiválasztásában. Jelenleg a Lidl saját márkás termékeinek 50%-án már alkalmazza ezt a jelölőrendszert, és a következő években mind a 1700 termékkategóriára kiterjeszteni tervezi azt. A Nutri-Score algoritmusát nemrégiben tovább finomították, hogy pontosabban és következetesebben osztályozza az élelmiszereket és kínáljon táplálkozási ajánlásokat.
A Lidl emellett termékei több mint 50%-ának receptúráját is átalakítja, csökkentve azok só- és cukortartalmát és javítva tápértéküket. 2020-ban a vállalat elsőként kezdte meg saját márkás termékeinek reformulálását, és az AESAN NAOS stratégiájával összhangban célul tűzte ki a cukor- és sótartalom 20%-os csökkentését 2025-re. A kereskedő – ahol csak lehet – a helyi, a szezonális és a bio termékeket részesíti előnyben: 2023-ban több mint 3,1 milliárd euró értékben vásárolt friss, helyben termesztett zöldségeket és gyümölcsöket, 4%-kal többet, mint 2022-ben.
A tudatos táplálkozásra törekvő vásárlók számára a Lidl bővítette vegetáriánus és vegán Vemondo márkáját. Emellett Planetary Health Diet stratégiája keretében választékában előtérbe helyezte a növényi alapú fehérjeforrásokat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >Árverseny a dubai csokiért: a Lidl újabb kedvezménnyel robbantott
Újabb fordulatot vett a dubai csoki árversenye: a Lidl most…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >