A Lidl 2026-ra minden termékén elhelyezi a Nutri-Score címkét Spanyolországban
A Lidl a fogyasztók egészsége iránti elkötelezettségből 2026-ra Spanyolországban valamennyi termékén bevezeti a Nutri-Score címkézést.
Ez a színkódolt skála segíti a vásárlókat az egészségesebb élelmiszerek kiválasztásában. Jelenleg a Lidl saját márkás termékeinek 50%-án már alkalmazza ezt a jelölőrendszert, és a következő években mind a 1700 termékkategóriára kiterjeszteni tervezi azt. A Nutri-Score algoritmusát nemrégiben tovább finomították, hogy pontosabban és következetesebben osztályozza az élelmiszereket és kínáljon táplálkozási ajánlásokat.
A Lidl emellett termékei több mint 50%-ának receptúráját is átalakítja, csökkentve azok só- és cukortartalmát és javítva tápértéküket. 2020-ban a vállalat elsőként kezdte meg saját márkás termékeinek reformulálását, és az AESAN NAOS stratégiájával összhangban célul tűzte ki a cukor- és sótartalom 20%-os csökkentését 2025-re. A kereskedő – ahol csak lehet – a helyi, a szezonális és a bio termékeket részesíti előnyben: 2023-ban több mint 3,1 milliárd euró értékben vásárolt friss, helyben termesztett zöldségeket és gyümölcsöket, 4%-kal többet, mint 2022-ben.
A tudatos táplálkozásra törekvő vásárlók számára a Lidl bővítette vegetáriánus és vegán Vemondo márkáját. Emellett Planetary Health Diet stratégiája keretében választékában előtérbe helyezte a növényi alapú fehérjeforrásokat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Új TikTok-őrület a boltokban: jön a Lidlbe az Angel Hair csoki
A dubai csoki után újabb édes szenzáció tarol a közösségi…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >