A Lidl 2026-ra minden termékén elhelyezi a Nutri-Score címkét Spanyolországban
A Lidl a fogyasztók egészsége iránti elkötelezettségből 2026-ra Spanyolországban valamennyi termékén bevezeti a Nutri-Score címkézést.
Ez a színkódolt skála segíti a vásárlókat az egészségesebb élelmiszerek kiválasztásában. Jelenleg a Lidl saját márkás termékeinek 50%-án már alkalmazza ezt a jelölőrendszert, és a következő években mind a 1700 termékkategóriára kiterjeszteni tervezi azt. A Nutri-Score algoritmusát nemrégiben tovább finomították, hogy pontosabban és következetesebben osztályozza az élelmiszereket és kínáljon táplálkozási ajánlásokat.
A Lidl emellett termékei több mint 50%-ának receptúráját is átalakítja, csökkentve azok só- és cukortartalmát és javítva tápértéküket. 2020-ban a vállalat elsőként kezdte meg saját márkás termékeinek reformulálását, és az AESAN NAOS stratégiájával összhangban célul tűzte ki a cukor- és sótartalom 20%-os csökkentését 2025-re. A kereskedő – ahol csak lehet – a helyi, a szezonális és a bio termékeket részesíti előnyben: 2023-ban több mint 3,1 milliárd euró értékben vásárolt friss, helyben termesztett zöldségeket és gyümölcsöket, 4%-kal többet, mint 2022-ben.
A tudatos táplálkozásra törekvő vásárlók számára a Lidl bővítette vegetáriánus és vegán Vemondo márkáját. Emellett Planetary Health Diet stratégiája keretében választékában előtérbe helyezte a növényi alapú fehérjeforrásokat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ingyen borért keres önkénteseket egy nagyszabású spanyol kutatás
A Navarrai Egyetem kutatói Spanyolországban elindították a világ eddigi legnagyobb,…
Tovább olvasom >Több mint félmilliárd palackot váltottak vissza a Lidl áruházakban
Komoly eredményeket ért el a műanyag palackok, alumínium dobozok, illetve…
Tovább olvasom >Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >