A Lidl 2026-ra minden termékén elhelyezi a Nutri-Score címkét Spanyolországban
A Lidl a fogyasztók egészsége iránti elkötelezettségből 2026-ra Spanyolországban valamennyi termékén bevezeti a Nutri-Score címkézést.
Ez a színkódolt skála segíti a vásárlókat az egészségesebb élelmiszerek kiválasztásában. Jelenleg a Lidl saját márkás termékeinek 50%-án már alkalmazza ezt a jelölőrendszert, és a következő években mind a 1700 termékkategóriára kiterjeszteni tervezi azt. A Nutri-Score algoritmusát nemrégiben tovább finomították, hogy pontosabban és következetesebben osztályozza az élelmiszereket és kínáljon táplálkozási ajánlásokat.
A Lidl emellett termékei több mint 50%-ának receptúráját is átalakítja, csökkentve azok só- és cukortartalmát és javítva tápértéküket. 2020-ban a vállalat elsőként kezdte meg saját márkás termékeinek reformulálását, és az AESAN NAOS stratégiájával összhangban célul tűzte ki a cukor- és sótartalom 20%-os csökkentését 2025-re. A kereskedő – ahol csak lehet – a helyi, a szezonális és a bio termékeket részesíti előnyben: 2023-ban több mint 3,1 milliárd euró értékben vásárolt friss, helyben termesztett zöldségeket és gyümölcsöket, 4%-kal többet, mint 2022-ben.
A tudatos táplálkozásra törekvő vásárlók számára a Lidl bővítette vegetáriánus és vegán Vemondo márkáját. Emellett Planetary Health Diet stratégiája keretében választékában előtérbe helyezte a növényi alapú fehérjeforrásokat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Drámai növekedés a kibertámadásokban: a Schwarz-csoport válaszlépései
2023-ban a német gazdaságot súlyosan érintették a kibertámadások, melyek közel…
Tovább olvasom >Az első félévben több mint 33 millió eurót spórolhattak a spanyol Eroski vásárlói
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc több mint 5700 termékre vonatkozóan…
Tovább olvasom >A városi kényelembe invesztál a Penny Németországban
Modernizálja a német Penny kis, városi diszkontüzleteit. Az erőteljesebben kényelemorientált…
Tovább olvasom >További cikkeink
Suppan Gergely: stabil növekedés indulhat a kiskereskedelmi szektorban
Az utóbbi hónap adata biztató abból a szempontból, hogy elindulhat…
Tovább olvasom >Heteken belül több milliárd euró támogatás nyílik meg a zöld beruházásba kezdő vállalatoknak
Várhatóan idén novemberben több mint 3 milliárd eurós kerettel nyílik…
Tovább olvasom >Virágzik a használt termékek piaca
A felnőtt magyar lakosság kétharmada vásárolt már használt terméket, elsősorban…
Tovább olvasom >