A legtöbb vásárló fizikai boltban vesz ajándékot anyák napjára
Jó hír az üzletek számára, hogy a Shopkick nevű vásárlóapp felmérése szerint a megkérdezett vásárlók 97%-a fizikai boltban vesz majd ajándékot anyák napjára.
Tavaly csupán 38% vásárolt boltban, a többiek online rendeltek ajándékot anyák napjára. A legnépszerűbbek a virágok, ajándékkártyák, ruhadarabok, kiegészítők, szépség- és wellness-termékek, illetve a parfümök voltak.
Változás még a 2020-as évhez képest, hogy idén a legtöbben személyesen köszöntik fel édesanyjukat.
CSA
Kapcsolódó cikkeink
Karácsonyi roham: duplájára nő a csomagforgalom az ünnepek alatt
Az év végi ünnepi időszakban az online rendelésekkel kapcsolatos csomagforgalom…
Tovább olvasom >Az online vásárlók többségének elege van a kiszámíthatatlanul érkező csomagokból
A DODO megbízásából készített friss Ipsos-kutatás alapján minden második megrendelővel…
Tovább olvasom >1500 milliárd forintos piac új szereplőkkel: civilek az e-kereskedelemben
Egy egyszerű és biztonságos applikáció letöltésével online vásárlásai során bárki…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >