A legtöbb vásárló fizikai boltban vesz ajándékot anyák napjára
Jó hír az üzletek számára, hogy a Shopkick nevű vásárlóapp felmérése szerint a megkérdezett vásárlók 97%-a fizikai boltban vesz majd ajándékot anyák napjára.

Idén már mernek boltban vásárolni
Tavaly csupán 38% vásárolt boltban, a többiek online rendeltek ajándékot anyák napjára. A legnépszerűbbek a virágok, ajándékkártyák, ruhadarabok, kiegészítők, szépség- és wellness-termékek, illetve a parfümök voltak.
Változás még a 2020-as évhez képest, hogy idén a legtöbben személyesen köszöntik fel édesanyjukat.
CSA
Kapcsolódó cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >Országos kutatás: kiderült, hogy erre vágynak a magyar anyák
Egy anyák napja apropójából készült országos reprezentatív kutatás szerint tízből…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub februári exkluzív – Nemzetközi és hazai FMCG kiskereskedelmi kitekintő
A magyar kiskereskedelem az elmúlt időszakban jelentős kihívásokkal nézett szembe:…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >