A legtöbb vásárló fizikai boltban vesz ajándékot anyák napjára
Jó hír az üzletek számára, hogy a Shopkick nevű vásárlóapp felmérése szerint a megkérdezett vásárlók 97%-a fizikai boltban vesz majd ajándékot anyák napjára.

Idén már mernek boltban vásárolni
Tavaly csupán 38% vásárolt boltban, a többiek online rendeltek ajándékot anyák napjára. A legnépszerűbbek a virágok, ajándékkártyák, ruhadarabok, kiegészítők, szépség- és wellness-termékek, illetve a parfümök voltak.
Változás még a 2020-as évhez képest, hogy idén a legtöbben személyesen köszöntik fel édesanyjukat.
CSA
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 5,2 milliárd forintot fektetett az árak csökkentésébe az IKEA Magyarország a 2024-es pénzügyi évben a megfizethetőség jegyében
A 2024-es pénzügyi évben az IKEA Magyarország közel 12 millió…
Tovább olvasom >A fogyasztók többsége nincs tisztában az AI közreműködésével online vásárlás közben
A fogyasztók 71%-a nem veszi észre, hogy mesterséges intelligenciával (AI)…
Tovább olvasom >Az online vásárlók többségének elege van a kiszámíthatatlanul érkező csomagokból
A DODO megbízásából készített friss Ipsos-kutatás alapján minden második megrendelővel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >