A legsikeresebbek között a Nivea promóció
A Nivea Szépségstúdió program megvalósításáért Az év legsikeresebb promóciója 2013 versenyen, non-food kategóriában ezüstéremmel díjazták a Human Telex Reklámügynökséget. Az összesen 9 helyszínen és több héten keresztül zajló aktivitás megbízója a Beiersdorf Magyarország volt.
A kozmetikai márka mobil diagnosztikai és tanácsadó központjához, a Nivea Szépségstúdióhoz kapcsolódó országos road show során a bevásárlóközpontok vásárlói személyre szabott, ingyenes bőrtípus analízisben részesülhettek, majd bőrtípusuknak megfelelő termékmintákkal tértek haza.
„Az aktivitás során több mint 4000 embert szólítottunk meg és láttunk el szakembereink segítségével kozmetikai tanácsokkal. A fogyasztók részéről a vártnál is nagyobb volt az érdeklődés. A programot lehetőség szerint ráépítettük a bevásárlóközpontok tematikus időszakaira, emellett lokális – az adott pláza üzleteiben történő vásárláshoz kötött – promóció is kísérte” – hangsúlyozta Udvarev-Tóth Rita, a Human Telex Reklámügynökség senior ügyfélkapcsolati menedzsere Az év legsikeresebb promóciója 2013 versenyen, non-food kategóriában ezüstéremmel díjazott programmal kapcsolatban.
A promóció sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a Nivea Szépségstúdió idén is útra kelt: 2014 tavasza és ősze során már 12 alkalommal találkozhatnak a fogyasztók a diagnosztikai központ szolgáltatásaival, amely ráadásul egy testállapot felméréssel is kiegészül, mely után személyi edző ad tanácsot az érdeklődőknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >