A LEGO Csoport 1 millió LEGO® szettet adományoz rászoruló gyerekeknek
A Build to Give kampány keretében a LEGO Csoport tavaly több mint 500 000 LEGO® szettet ajándékozott gyerekeknek világszerte. Az idei ünnepi időszakban a vállalat szeretné megduplázni ezt az adományt, és arra kéri az építőket, hogy segítsenek elérni az 1 millió LEGO szettet megcélzó álomhatárt, hogy mosolyt csaljanak a rászoruló gyerekek arcára.

[0][0]
Arra bátorít a LEGO Csoport minden korosztályt, hogy vegyenek részt az ünnepi LEGO díszépítésben. Minden megépített dísz után, amit bevisznek a LEGO üzletek valamelyikébe vagy megosztanak online, a LEGO Csoport egy szettet ajándékoz a kórházakban, gyermekotthonokban és hátrányos helyzetű közösségekben lévő gyerekeknek.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordnyereséget vár a Pop Mart a virálissá vált játékbabáknak köszönhetően
Több mint 350 százalékos profitnövekedést vár az év első felére…
Tovább olvasom >Amikor egy plüssjáték többet ért, mint egy részvény – a spekulatív mániák tanulságai
A spekuláció szót hallva a legtöbben tőzsdei kereskedőkre, kriptovalutákra vagy…
Tovább olvasom >Úgy állnak össze, mint két jó nagy Lego – A nap képe
3-4 reptéri „kezelés” a legdrágább bőröndön is olyan mély nyomokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >