A LEGO Csoport 1 millió LEGO® szettet adományoz rászoruló gyerekeknek
A Build to Give kampány keretében a LEGO Csoport tavaly több mint 500 000 LEGO® szettet ajándékozott gyerekeknek világszerte. Az idei ünnepi időszakban a vállalat szeretné megduplázni ezt az adományt, és arra kéri az építőket, hogy segítsenek elérni az 1 millió LEGO szettet megcélzó álomhatárt, hogy mosolyt csaljanak a rászoruló gyerekek arcára.

[0][0]
Arra bátorít a LEGO Csoport minden korosztályt, hogy vegyenek részt az ünnepi LEGO díszépítésben. Minden megépített dísz után, amit bevisznek a LEGO üzletek valamelyikébe vagy megosztanak online, a LEGO Csoport egy szettet ajándékoz a kórházakban, gyermekotthonokban és hátrányos helyzetű közösségekben lévő gyerekeknek.
Kapcsolódó cikkeink
Mattel saját építőkocka-márkával száll versenybe a Legóval
A Mattel bejelentette, hogy Észak-Amerikában új építőkocka-márkát dob piacra Mattel…
Tovább olvasom >K&H: átlagosan 49 ezer forintot szánnak a fiatalok a karácsony ajándékokra
A korábbi évekhez hasonlóan a fiatalok 84 százaléka tervez ajándékvásárlást…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >