A legkiszolgáltatottabbaknak adományoz margarint az Upfield
Több mint 39 ezer rászoruló embernek jutott abból a közel 20 tonna margarinból, amelyet március 10-én ajánlott fel a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek az Upfield Hungary. Az Unileverből 2018-ban kivált margarinüzletág magyar leánycége a növényi alapú élelmiszerek domináns szereplője a hónap végén további adományt ajánlott fel az egyesületnek, amelyet április elején újabb szállítmány követ majd.
„A mostani helyzetben anyagi és fizikai akadályokba ütközik az élelmiszerek beszerzése, a nélkülöző emberek pedig még kiszolgáltatottabbá válnak. Ilyenkor a legkisebb segítség is nagyon jól jön” – fogalmazott Dósa Gábor, az Upfield Hungary ügyvezető igazgatója. Márciusban 58 raklapnyi margarint szállítottak ki a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek, ami összességében 117 128 doboz Ramát, Delmát és Florát jelentett.
„A legelső szállítmánnyal befutott 19 514 kg margarinból több mint 39 ezer rászoruló embernek jutott” – közölte a Magyar Élelmiszerbank Egyesület ügyvezetője. Szabó Szilvia hozzátette: az élelmiszerosztásban az Élelmiszerbank partnerszervezeteinek egy része, 60 civil szerveződés, 25 állami és önkormányzati fenntartású szociális intézmény, továbbá 15 egyházi szervezet segített.
Kapcsolódó cikkeink
250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >290 millió forint a hétvégi adománygyűjtésen
244 tonna élelmiszeradományt adtak össze a vásárlók pénteken és szombaton…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >