A legjobbak közé emelték a Pápai Hús termékeit
Újabb szakmai elismerést és így szakmai védjegyet nyert el a Pápai Hús Kft. két népszerű terméke. Idén a húsipari vállalat Esterházy sonkája és a Papa de Vega natúr szendvicsfeltét is megkapta az Érték és Minőség Nagydíjat. A cég vezetői szeptember 7-én, az Országházban vehették át az elismerést.
Az idei Érték-és Minőség pályázaton három díjat is elnyert a leginkább sonkáiról ismert Pápai Hús Kft. Az egyik kitüntetett termék, a tradíciót képviselő Esterházy sonka, amely a Mestersonka termékcsalád egyik legnépszerűbb tagja. A bőrös megformált sonkakészítmény sertés frikandóból készül. A terméket a Pápai több kiszerelésben is szállítja a 2,3kg-os daraboktól kezdve egészen a 90 g-os, védőgázas csomagolásig, ami hozzátárul a termék sikeréhez.
A másik díjazott termék, az innovációt tükröző Papa de Vega natúr szendvicsfeltét, amely nemcsak húsmentes, de teljesen allergénmentes is, azaz sem szóját, sem laktózt, sem glutént nem tartalmaz. A húshelyettesítő termékek íze nagyon hasonló a húsos megfelelőjükhöz.
A vállalat számára kifejezetten örömteli, hogy idén, a 2023-as évben és ilyen megosztásban sikerült díjat nyernie. A fennállásának 110. évfordulólóját ünneplő cég a tradíció és az innováció ötvözésében hisz, ezek a termékportfóliójuk és gyártási technológiájuk alakításának meghatározó elemei. A hagyományok és hazai ízek megőrzése mellett, kiemelt figyelmet fordítanak a folyamatos fejlesztésre és ezáltal az éppen aktuális fogyasztói trendek lekövetésére.
Érték és Minőség Nagydíj: idén a tavalyinál is többen küzdöttek meg a címért
Utóbbinak a része, hogy vegán termékekkel is jelen vannak a piacon, sőt, ezen a téren úttörőnek tekinthető a vállalat. Ebben a szegmensben a 2020 óta tartó portfóliófejlesztés sokszor nehéz feladatnak bizonyul, de a cég töretlenül hitt a hosszútávú sikerben. Ezért külön érdem, hogy a Papa de Vega szeletelt vegán szendvics feltét, az ÉMI Nagydíj mellett, kiérdemelte a Hajnal Húskombinát Kft. különdíját, a Hajnal László Emlékdíjat is.
„Társaságunk számára a legfontosabbak az elégedett fogyasztók, amely alapja a bizalom. Amellett, hogy prémium minőségű termékeket kínálunk számukra, készítményeink minőségét a szakmai elismerésekkel is szeretnénk alátámasztani. Az Érték és Minőség Nagydíj elnyerése pontosan ezért ekkora öröm cégünk számára, hiszen a munkánk elismerés a fogyasztóink számára is visszajelzés arról, hogy ha a Pápai Hús termékeit teszik kosaraikba, jól választanak.”
– mondta Szappanos Péter, a Pápai Hús Kft. ügyvezetője.
Az Érték és Minőség Nagydíj mérce és útmutató a gazdasági életben. Az elismerést kizárólag a magas és megbízható minőséget produkáló márkák és gyártók nyerhetik el. A tanúsító védjegyet kiérdemlők hazai és világpiaci szinten is kiemelkedőnek számítanak, a gazdasági körforgás számottevő résztvevő. A pályázat célja, hogy a résztvevők bemutassák termékei és szolgáltatásaik kvalitásait és kiemelkedő színvonalát. Az audit során független zsűri a céget, a termékeket, azoknak csomagolását, dokumentációját, a feltüntetettekkel megegyező hatásspektrumát, valamint lokális és globális piaci beágyazottságát is vizsgálta. Ezek mellett felülvizsgálta a pályázott készítmények környezetre gyakorolt hatását is.
Kapcsolódó cikkeink
Hódítanak a növényi alapú élelmiszerek
A növényi alapú termékek piaca az utóbbi években robbanásszerű növekedést…
Tovább olvasom >Márciusban a magyar termékeké a főszerep a METRO-ban
A Magyar Termék Nonprofit Kft. tavaly augusztusban indult, A HAZAIBAN…
Tovább olvasom >Igazi sonkakülönlegességgel jelenik meg a piacon az idén 111. évi jubileumát ünneplő Pápai Hús
Igazi különlegességnek számító, Sonkarikum névre keresztelt termékcsaláddal jelenik meg itthon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >