A legjobb hazai márkák között a SKY Marketing
Üzleti márkák kategóriában díjazták a SKY Marketinget a legjobb magyar márkák, a MagyarBrands ünnepélyes gálaestjén.
Negyedik alkalommal került sor a hazai márkák már tradicionálisnak tekinthető ünnepére, a MagyarBrands díjátadó gálájára. A SKY Marketing kommunikációs ügynökséget a bíráló bizottság a tradíció, a menedzsment, a foglalkoztatás, a tulajdon, az ismertség, a reputáció és az identitás kritériumok alapján példaértékű üzleti márkák közé választotta.
A multinacionális cégcsoportból kivált, 22 éves múlttal rendelkező SKY Marketing Kft. egyike a legrégebbi magyar tulajdonú kommunikációs ügynökségeknek.
„A szakmában köztudott, hogy az FMCG-piac széles körű ismeretével rendelkező ügynökség a szokványos marketingmegoldások helyett visszatérően a márkaépítés egyedi, személyre szabott és hatékony módját választja. Ügyfeleiket és projektjeiket nagy gondossággal kezelik. Ezt többek között az is bizonyítja, hogy legtöbb ügyfelüket legalább 10 éve mondhatják partnerüknek” – emelte ki Dr. Serényi János, a szakértői bizottság elnöke
Nevéhez köthető az első magyar TCR-kampány (a Kecskeméti Konzervgyár bébiételének „Kiskanálnyi segítség” kampánya), továbbá a Cora kommunikációjával a hipermarket, a BricoStore kommunikációja során pedig a barkácsáruház kategória bevezetése a piacra. Az ügynökség olyan márkák marketingkommunikációján dolgozott és dolgozik a mai napig, mint pl. a COOP, a Mucopront, a Széchenyi Kártya Program, az OSRAM Magyarország vagy épp a VOSZ – néhány példát említve, a teljesség igénye nélkül.
A SKY Marketing egyediségét tükrözi, hogy társadalmi felelősségvállalás jegyében különleges CSR-programok koncepcióját dolgozza ki és valósítja meg. A szakma és a nagyközönség elismerését is kivívta a Zewa WC – kultúrtörténeti kiállítása, melynek keretében kortárs alkotók műveiből jótékonysági célú árverést szervezett a Csecsemőotthonok Országos Módszertani Intézete számára. Legnagyobb ügyfelükkel, a COOP cégcsoporttal együttműködve stratégiai szintre emelték az üzletlánc társadalmi felelősségvállalását. Évről évre megszervezi a minőségi hazai termékeket fókuszba helyező szakmai programot, a Coop Rallyt, valamint a Coop Segély Alapítvány minden megyét érintő élelmiszeradomány átadásait.
De ebbe a kategóriába sorolható az üzletlánc négyévente megszervezett edukációs Olimpiai roadshow-ja és a 2013-ban lebonyolított „Együtt az egészségért!” országjáró programja, amely az egészséges életmódot, a prevenció szükségességét népszerűsítette.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >