A kulisszák mögött: hogyan kezelt több millió rendelést a JD.com a koronavírus alatt?
A JD.com automata raktárai két kulcsfontosságú technikai előnnyel rendelkeznek, amelyek rendkívül hatékonynak bizonyultak a koronavírus idején, lehetővé téve a cégnek, hogy azonnal reagáljon a változó igényekre az online rendelések és kiszállítások terén.
A két technológiai „fegyver” az adatalapú gyors döntéshozatal és a prediktív analitika. Előbbi az adatokat egyfajta gerincként használja, amelyek által az okosraktárak képesek új utakat tervezni, optimalizálni a leltározást és a logisztikai forrásokat, utóbbi pedig a történelmi sales adatok helyett, amelyekre a hagyományos ellátási lánc-tervezés alapoz, a JD.com saját előrejelző rendszere „háromszögeli” az adatokat három platformról, hogy idő előtt képes legyen megjósolni a vásárlási mintákat.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Euromonitor International: az Alibaba a legnagyobb és az indonéz GoTo a leggyorsabban fejlődő kiskereskedő az ázsiai-csendes-ceáni térségben
Kína zéró-Covid politikája az offline kiskereskedelmi forgalomban dollárban kifejezve 4%-os…
Tovább olvasom >GlobalData: 7,1%-kal nőtt a 25 legnagyobb kiskereskedő bevétele 2022-ben
Az elszabadult infláció, a munkaerőhiány és az ellátási láncban jelentkező…
Tovább olvasom >Magazin: Krisán László: „A válságkezelésben mindenkinek van felelőssége”
Az elmúlt időszakban számos tényező nehezítette a hazai vállalkozások mindennapi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >