A kulisszák mögött: hogyan kezelt több millió rendelést a JD.com a koronavírus alatt?
A JD.com automata raktárai két kulcsfontosságú technikai előnnyel rendelkeznek, amelyek rendkívül hatékonynak bizonyultak a koronavírus idején, lehetővé téve a cégnek, hogy azonnal reagáljon a változó igényekre az online rendelések és kiszállítások terén.
A két technológiai „fegyver” az adatalapú gyors döntéshozatal és a prediktív analitika. Előbbi az adatokat egyfajta gerincként használja, amelyek által az okosraktárak képesek új utakat tervezni, optimalizálni a leltározást és a logisztikai forrásokat, utóbbi pedig a történelmi sales adatok helyett, amelyekre a hagyományos ellátási lánc-tervezés alapoz, a JD.com saját előrejelző rendszere „háromszögeli” az adatokat három platformról, hogy idő előtt képes legyen megjósolni a vásárlási mintákat.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
A JD.com ismét a MediaMarkt tulajdonosának felvásárlását tervezi
Újra napirendre került a német Ceconomy felvásárlása, amely a Magyarországon…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >93 millió eurót ruházott be a PepsiCo Romániában
Automata raktárat nyitott a PepsiCo a romániai Popești-Leordeni településen található…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: már több mint félszáz cég fejlesztési terveiről született döntés a Demján Sándor Tőkeprogramban
Brüsszel nyomásgyakorlása ellenére a kormány mindent megtesz a hazai kkv-k…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Az amerikai fagylaltnap alkalmából akció indult vasárnap a Balatonnál
Ezer gombóc fagylaltkupont rejtenek el vasárnaptól a Balaton körül az…
Tovább olvasom >