A kulisszák mögött: hogyan kezelt több millió rendelést a JD.com a koronavírus alatt?
A JD.com automata raktárai két kulcsfontosságú technikai előnnyel rendelkeznek, amelyek rendkívül hatékonynak bizonyultak a koronavírus idején, lehetővé téve a cégnek, hogy azonnal reagáljon a változó igényekre az online rendelések és kiszállítások terén.
A két technológiai „fegyver” az adatalapú gyors döntéshozatal és a prediktív analitika. Előbbi az adatokat egyfajta gerincként használja, amelyek által az okosraktárak képesek új utakat tervezni, optimalizálni a leltározást és a logisztikai forrásokat, utóbbi pedig a történelmi sales adatok helyett, amelyekre a hagyományos ellátási lánc-tervezés alapoz, a JD.com saját előrejelző rendszere „háromszögeli” az adatokat három platformról, hogy idő előtt képes legyen megjósolni a vásárlási mintákat.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
93 millió eurót ruházott be a PepsiCo Romániában
Automata raktárat nyitott a PepsiCo a romániai Popești-Leordeni településen található…
Tovább olvasom >Euromonitor International: az Alibaba a legnagyobb és az indonéz GoTo a leggyorsabban fejlődő kiskereskedő az ázsiai-csendes-ceáni térségben
Kína zéró-Covid politikája az offline kiskereskedelmi forgalomban dollárban kifejezve 4%-os…
Tovább olvasom >GlobalData: 7,1%-kal nőtt a 25 legnagyobb kiskereskedő bevétele 2022-ben
Az elszabadult infláció, a munkaerőhiány és az ellátási láncban jelentkező…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >