A kulisszák mögött: hogyan kezelt több millió rendelést a JD.com a koronavírus alatt?
A JD.com automata raktárai két kulcsfontosságú technikai előnnyel rendelkeznek, amelyek rendkívül hatékonynak bizonyultak a koronavírus idején, lehetővé téve a cégnek, hogy azonnal reagáljon a változó igényekre az online rendelések és kiszállítások terén.
A két technológiai „fegyver” az adatalapú gyors döntéshozatal és a prediktív analitika. Előbbi az adatokat egyfajta gerincként használja, amelyek által az okosraktárak képesek új utakat tervezni, optimalizálni a leltározást és a logisztikai forrásokat, utóbbi pedig a történelmi sales adatok helyett, amelyekre a hagyományos ellátási lánc-tervezés alapoz, a JD.com saját előrejelző rendszere „háromszögeli” az adatokat három platformról, hogy idő előtt képes legyen megjósolni a vásárlási mintákat.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
A JD.com ismét a MediaMarkt tulajdonosának felvásárlását tervezi
Újra napirendre került a német Ceconomy felvásárlása, amely a Magyarországon…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >93 millió eurót ruházott be a PepsiCo Romániában
Automata raktárat nyitott a PepsiCo a romániai Popești-Leordeni településen található…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >