A kulisszák mögött: hogyan kezelt több millió rendelést a JD.com a koronavírus alatt?
A JD.com automata raktárai két kulcsfontosságú technikai előnnyel rendelkeznek, amelyek rendkívül hatékonynak bizonyultak a koronavírus idején, lehetővé téve a cégnek, hogy azonnal reagáljon a változó igényekre az online rendelések és kiszállítások terén.
A két technológiai „fegyver” az adatalapú gyors döntéshozatal és a prediktív analitika. Előbbi az adatokat egyfajta gerincként használja, amelyek által az okosraktárak képesek új utakat tervezni, optimalizálni a leltározást és a logisztikai forrásokat, utóbbi pedig a történelmi sales adatok helyett, amelyekre a hagyományos ellátási lánc-tervezés alapoz, a JD.com saját előrejelző rendszere „háromszögeli” az adatokat három platformról, hogy idő előtt képes legyen megjósolni a vásárlási mintákat.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
A JD.com ismét a MediaMarkt tulajdonosának felvásárlását tervezi
Újra napirendre került a német Ceconomy felvásárlása, amely a Magyarországon…
Tovább olvasom >Az AI-ban látják az értékesítés növelésének jövőjét a kínai kereskedők
A kínai e-kereskedelmi szektor egyre nagyobb mértékben alkalmazza a mesterséges…
Tovább olvasom >93 millió eurót ruházott be a PepsiCo Romániában
Automata raktárat nyitott a PepsiCo a romániai Popești-Leordeni településen található…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >A szőlőt sem kíméli a klímaváltozás, a hatásait azonban mérsékelni lehet a Syngenta szerint
A mintegy 58 ezer hektáron zajló szőlőtermesztés a termőterület csökkenése…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >