A külföldi üzletek növelték a Douglas első féléves nyereségét
A nemzetközi drogéria lánc nyeresége idei üzleti évének első félévében elérte a 88,8 millió eurót, ez 2,9 százalékkal több mint előző évben.
Az adózás előtti
eredmény 4,1 százalékkal 136,6 millió
euróra nőtt, az árbevétel 6,1 százalékkal
bővült és elérte az 1,85 milliárd eurót.
A vállalatlánc otthonában, Németországban
csupán 1,9% tudta növelni bevételeit, eközben
külföldi érdekeltségeivel 15,2 százalékos
bővülést ért el a cég.
Az elmúlt fél évben
a Douglas 44 egységet nyitott Németországon
kívül és a Baltikumban megvásárolt
egy parfümhálózatot is. A parfümüzletág
egy év alatt 9 százalékkal nőtt, bevétele
meghaladta az 1 milliárd eurót. A külföldi
forgalom 15,3 százalékkal erősödött, főként
a növekvő lengyel, holland, olasz, orosz és spanyol
keresletnek.
A Douglas várható
forgalma ebben az üzleti évben 4-6 százalékkal
bővül, a várható adózás előtti
nyereség értéke 150 millió euró.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >