A Kroger 2025-ig megszabadul a nejlonzacskóktól
Az amerikai retail óriás, a Kroger Co. bejelentette, hogy 2025-ig a cég mind a 2800 szupermarketjében megszüntetik a nejlonzacskók használatát. A cég évente 6 milliárd egyszer használatos nejlonzacskót bocsát ki.
A terv szerint először az északnyugati QFC láncban szüntetik meg a zacskóhasználatot, majd a többiben. Először papírzacskót fognak ajánlani, majd újrahasználatos zacskót 1 vagy 2 dollárért – a cél a vevőket rászoktatni a többször használatos zacskók használatára.
Egyre több nagyvállalat igyekszik csökkenteni a szemétkibocsátást, főleg a műanyagot. A Disney, Starbucks, Marriott és McDonald’s is el fogják hagyni a műanyag szívószálakat, a Dunkin’ Donuts 2020-ig kivezeti a polisztirén poharakat.
Kapcsolódó cikkeink
Új automatizált technológiákat rendelt a Kroger, az Ocado partnere
A brit online kereskedő és technológiai vállalat, az Ocado közölte,…
Tovább olvasom >Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő…
Tovább olvasom >(Még) nem mindenkinek való az élelmiszer e-kereskedelem
Az online élelmiszerboltok demokratizálódása hosszabb időt vesz igénybe, mint amire…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >