A Kroger 2025-ig megszabadul a nejlonzacskóktól
Az amerikai retail óriás, a Kroger Co. bejelentette, hogy 2025-ig a cég mind a 2800 szupermarketjében megszüntetik a nejlonzacskók használatát. A cég évente 6 milliárd egyszer használatos nejlonzacskót bocsát ki.
A terv szerint először az északnyugati QFC láncban szüntetik meg a zacskóhasználatot, majd a többiben. Először papírzacskót fognak ajánlani, majd újrahasználatos zacskót 1 vagy 2 dollárért – a cél a vevőket rászoktatni a többször használatos zacskók használatára.
Egyre több nagyvállalat igyekszik csökkenteni a szemétkibocsátást, főleg a műanyagot. A Disney, Starbucks, Marriott és McDonald’s is el fogják hagyni a műanyag szívószálakat, a Dunkin’ Donuts 2020-ig kivezeti a polisztirén poharakat.
Kapcsolódó cikkeink
USA: tavaly minden háztartás vásárolt saját márkás élelmiszert
A Numerator frissített Private Label Trends Tracker felmérése szerint az…
Tovább olvasom >Új automatizált technológiákat rendelt a Kroger, az Ocado partnere
A brit online kereskedő és technológiai vállalat, az Ocado közölte,…
Tovább olvasom >Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >