A Kroger 2025-ig megszabadul a nejlonzacskóktól
Az amerikai retail óriás, a Kroger Co. bejelentette, hogy 2025-ig a cég mind a 2800 szupermarketjében megszüntetik a nejlonzacskók használatát. A cég évente 6 milliárd egyszer használatos nejlonzacskót bocsát ki.
A terv szerint először az északnyugati QFC láncban szüntetik meg a zacskóhasználatot, majd a többiben. Először papírzacskót fognak ajánlani, majd újrahasználatos zacskót 1 vagy 2 dollárért – a cél a vevőket rászoktatni a többször használatos zacskók használatára.
Egyre több nagyvállalat igyekszik csökkenteni a szemétkibocsátást, főleg a műanyagot. A Disney, Starbucks, Marriott és McDonald’s is el fogják hagyni a műanyag szívószálakat, a Dunkin’ Donuts 2020-ig kivezeti a polisztirén poharakat.
Kapcsolódó cikkeink
TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
Örömmel tudatjuk, hogy megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/2-3-as száma.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >