A Kraft Singles szeletes sajt közel egy évtizede most először jelenik meg új ízben
A Kraft Singles közel egy évtized óta most első alkalommal dobja piacra népszerű sajtkínálatának három új ízvariációját – jalapeño, fokhagymás-zöldfűszeres, valamint karamellizált hagymás. Korábban a Kraft Heinz tulajdonában lévő márka eddig csupán két szeleteltsajt-ízt kínált – Sharp Cheddar és Pepper Jack –, melyeket 2017-ben vezetett be.
A Kraft Heinz szerint az innovációk járulnak hozzá a legnagyobb mértékben ahhoz, hogy 2027-ig nettó árbevételét 2 milliárd dollárra növelje a vállalat. A tejterméket vásárló amerikai fogyasztók mintegy 70%-a érdeklődik a különböző fajták kipróbálása iránt, és a vállalat szerint az íz az egyik legfontosabb tényező, amely befolyásolja a vásárlási döntéseiket.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Kettéválhat a Kraft Heinz
Jelentős átalakításra készül a világ egyik legismertebb élelmiszeripari vállalata, a…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >Hárommilliárd dolláros gyárfejlesztésbe kezd a Kraft Heinz az Egyesült Államokban
A Kraft Heinz bejelentette, hogy 3 milliárd dollárt fektet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >