A Kraft Singles szeletes sajt közel egy évtizede most először jelenik meg új ízben
A Kraft Singles közel egy évtized óta most első alkalommal dobja piacra népszerű sajtkínálatának három új ízvariációját – jalapeño, fokhagymás-zöldfűszeres, valamint karamellizált hagymás. Korábban a Kraft Heinz tulajdonában lévő márka eddig csupán két szeleteltsajt-ízt kínált – Sharp Cheddar és Pepper Jack –, melyeket 2017-ben vezetett be.
A Kraft Heinz szerint az innovációk járulnak hozzá a legnagyobb mértékben ahhoz, hogy 2027-ig nettó árbevételét 2 milliárd dollárra növelje a vállalat. A tejterméket vásárló amerikai fogyasztók mintegy 70%-a érdeklődik a különböző fajták kipróbálása iránt, és a vállalat szerint az íz az egyik legfontosabb tényező, amely befolyásolja a vásárlási döntéseiket.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A Kraft Heinz korábbi vezetője lett a JDE Peet új vezérigazgatója
A holland tea- és kávégyártó JDE Peet’s a Kraft Heinz…
Tovább olvasom >Csökkentette 2024-es értékesítési előrejelzését a Kraft Heinz
A Kraft Heinz, az egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalat, 2024-re csökkentette…
Tovább olvasom >Kisebbségi részesedés eladását fontolgatja a Capri-Sun
A svájci központú cégcsoport a hírek szerint több mint 500…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >