A Kraft Singles szeletes sajt közel egy évtizede most először jelenik meg új ízben
A Kraft Singles közel egy évtized óta most első alkalommal dobja piacra népszerű sajtkínálatának három új ízvariációját – jalapeño, fokhagymás-zöldfűszeres, valamint karamellizált hagymás. Korábban a Kraft Heinz tulajdonában lévő márka eddig csupán két szeleteltsajt-ízt kínált – Sharp Cheddar és Pepper Jack –, melyeket 2017-ben vezetett be.
A Kraft Heinz szerint az innovációk járulnak hozzá a legnagyobb mértékben ahhoz, hogy 2027-ig nettó árbevételét 2 milliárd dollárra növelje a vállalat. A tejterméket vásárló amerikai fogyasztók mintegy 70%-a érdeklődik a különböző fajták kipróbálása iránt, és a vállalat szerint az íz az egyik legfontosabb tényező, amely befolyásolja a vásárlási döntéseiket.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A Kraft Heinz továbbra is érzi a fogyasztók költségtudatosságának hatását
A szószokat és leveseket gyártó amerikai Kraft Heinz továbbra is…
Tovább olvasom >Élelmiszer ihlette hajszínezőt készített a Kraft Heinz
Velveeta Gold néven dobta piacra a Kraft Heinz első hajfestékét,…
Tovább olvasom >Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >