A Kraft Singles szeletes sajt közel egy évtizede most először jelenik meg új ízben
A Kraft Singles közel egy évtized óta most első alkalommal dobja piacra népszerű sajtkínálatának három új ízvariációját – jalapeño, fokhagymás-zöldfűszeres, valamint karamellizált hagymás. Korábban a Kraft Heinz tulajdonában lévő márka eddig csupán két szeleteltsajt-ízt kínált – Sharp Cheddar és Pepper Jack –, melyeket 2017-ben vezetett be.
A Kraft Heinz szerint az innovációk járulnak hozzá a legnagyobb mértékben ahhoz, hogy 2027-ig nettó árbevételét 2 milliárd dollárra növelje a vállalat. A tejterméket vásárló amerikai fogyasztók mintegy 70%-a érdeklődik a különböző fajták kipróbálása iránt, és a vállalat szerint az íz az egyik legfontosabb tényező, amely befolyásolja a vásárlási döntéseiket.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Bővítette spanyolországi gyárát a Kraft Heinz
Befejezte a Kraft Heinz spanyolországi, La Rioja tartományban található Alfaro…
Tovább olvasom >Eladhatja a Kraft Heinz az olasz Plasmon bébiétel-márkát
A Kraft Heinz ismét fontolóra vette az olasz Plasmon bébiétel-márka…
Tovább olvasom >A Kraft Heinz korábbi vezetője lett a JDE Peet új vezérigazgatója
A holland tea- és kávégyártó JDE Peet’s a Kraft Heinz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >