A közutakról vonatra és hajóra vált az Amazon Európában
Egyre inkább előtérbe kerül az Amazonnál a vasúti és tengeri áruszállítás Európában, amelynek aránya idén az e-kereskedelmi vállalat szállítási portfoliójában 50 százalékkal nőtt. A vállalat szerint a vasúti és a rövid tengeri útvonalak nemcsak környezetbarátabbak, de gyakran hatékonyabbak és gyorsabbak is.
Az Amazon egyre gyakrabban választja a vonatokat vagy a hajókat kontinensünkön a közutak helyett. A vállalat olyan európai fuvarozókkal működik együtt, mint a Cargo Beamer, a Viia, a Mercitalia Group, a Grimaldi, a Stena Line és a DFDS annak érdekében, hogy a termékek több mint 100 vasúti útvonalon és több mint 300 tengeri útvonalon jussanak el a vásárlókhoz, amivel a szén-dioxid-kibocsátást a cég közel felére csökkenti.
Az Amazon szerint több előnye is van az intézkedésnek: „Európa egyedülálló földrajzi adottságai és infrastruktúrája miatt a vasúti és tengeri útvonalak gyakran hatékonyabb és akár gyorsabb áruszállítási módot jelentenek”.
Az Amazon ugyanakkor kiemeli, hogy a platformon történő eladások mintegy 60%-a harmadik fél kereskedők által történik. Az online piactér folyamatosan dolgozik a készletek optimalizálásán a kontinensen lévő raktáraiban, beleértve a Fulfillment by Amazon (FBA) szolgáltatást használó partnerek raktárait is.
Klímavédelmi vállalásával az Amazon célja, hogy 2040-re – a párizsi klímamegállapodásban rögzítettnél 10 évvel hamarabb – elérje a nettó nulla szén-dioxid-kibocsátást. Ennek érdekében a vállalat igyekszik működésének különböző aspektusait fenntarthatóbbá tenni, gyakran az értékláncban együttműködő partnereivel társulva.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >