A közösségi portálok felé kacsingat a Procter
A legnépszerűbb közösségi portálok 40 vezető szakemberét hívta meg székházába a Procter&Gamble, hogy marketinges munkatársai megismerjék a legújabb WEB 2.0-s megoldásokat.
A szakemberek egy élő, négyórás
reality showban mutatták be milyen értékesítési
lehetőségek alkalmazhatók az olyan közösségi
portálokon mint a Facebook, a Twitter vagy a MySpace.
Jelenleg több mint 300 millió
ember kapcsolódik egyik vagy másik, esetleg több
közösségi portálhoz, számuk
folyamatosan nő. Ráadásul a Nielsen on-line adatai
szerint a közösségi portálokon töltött
idő háromszor olyan gyorsan nő, mint a normál
internetezésre fordított idő. Marketing szakemberek
szerint új, a gyártók és kereskedők
számára megkerülhetetlen harcszíntér
nyílt, ahol a megszokottól eltérő harcmodort
kell alkalmazni. Ez az a hely, ahol a siker, ahogyan a bukás
is, sokkal gyorsabban bekövetkezik, mint az eddig megszokott
csatornákon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre több a mentes élelmiszer a SPAR kínálatában
A folyamatosan változó vásárlói igények alapján a vállalat idén is…
Tovább olvasom >A nemek közti egyenlőség az otthonokban kezdődik: ez derül ki az IKEA kutatásából
A magyar párok túlnyomó többsége szerint a nemi egyenlőség fontos…
Tovább olvasom >A csomagolás soha nem volt még ennyire fontos
A csomagolóipar egyik legizgalmasabb időszakát éljük. A szerény, egyszerű csomagolás, funkciógazdag…
Tovább olvasom >