A közösségi portálok felé kacsingat a Procter
A legnépszerűbb közösségi portálok 40 vezető szakemberét hívta meg székházába a Procter&Gamble, hogy marketinges munkatársai megismerjék a legújabb WEB 2.0-s megoldásokat.
A szakemberek egy élő, négyórás
reality showban mutatták be milyen értékesítési
lehetőségek alkalmazhatók az olyan közösségi
portálokon mint a Facebook, a Twitter vagy a MySpace.
Jelenleg több mint 300 millió
ember kapcsolódik egyik vagy másik, esetleg több
közösségi portálhoz, számuk
folyamatosan nő. Ráadásul a Nielsen on-line adatai
szerint a közösségi portálokon töltött
idő háromszor olyan gyorsan nő, mint a normál
internetezésre fordított idő. Marketing szakemberek
szerint új, a gyártók és kereskedők
számára megkerülhetetlen harcszíntér
nyílt, ahol a megszokottól eltérő harcmodort
kell alkalmazni. Ez az a hely, ahol a siker, ahogyan a bukás
is, sokkal gyorsabban bekövetkezik, mint az eddig megszokott
csatornákon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Coca-Cola gyárlátogatás az MMSZ Zöld tagozattal
A Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának júniusi értekezletét Dunaharasztiban tartotta…
Tovább olvasom >Idén is folytatja közös baleset-megelőzési programját a Dreher Sörgyárak és a Veszprém Megyei Rendőr-főkapitányság
Itt a nyár, ezzel együtt pedig a szabadtéri programok és…
Tovább olvasom >Fél évszázados a Rossmann – 50. születésnapot ünnepel a német drogérialánc
50 évvel ezelőtt, 25 évesen nyitotta meg drogériáját, a „Kozmetikai…
Tovább olvasom >