A közösségi portálok felé kacsingat a Procter
A legnépszerűbb közösségi portálok 40 vezető szakemberét hívta meg székházába a Procter&Gamble, hogy marketinges munkatársai megismerjék a legújabb WEB 2.0-s megoldásokat.
A szakemberek egy élő, négyórás
reality showban mutatták be milyen értékesítési
lehetőségek alkalmazhatók az olyan közösségi
portálokon mint a Facebook, a Twitter vagy a MySpace.
Jelenleg több mint 300 millió
ember kapcsolódik egyik vagy másik, esetleg több
közösségi portálhoz, számuk
folyamatosan nő. Ráadásul a Nielsen on-line adatai
szerint a közösségi portálokon töltött
idő háromszor olyan gyorsan nő, mint a normál
internetezésre fordított idő. Marketing szakemberek
szerint új, a gyártók és kereskedők
számára megkerülhetetlen harcszíntér
nyílt, ahol a megszokottól eltérő harcmodort
kell alkalmazni. Ez az a hely, ahol a siker, ahogyan a bukás
is, sokkal gyorsabban bekövetkezik, mint az eddig megszokott
csatornákon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >