A közeli jövő bevásárlóközpontja
A Westfield nemzetközi bevásárlóközpont-csoport Destination 2028 címmel bemutatta a jövő áruházáról szóló elképzelését. A vízió 2028-ra a bevásárlóközpontot mikrovárosként jeleníti meg, mely nem csupán vásárlási lehetőséget biztosít, de egyéb szolgáltatásokkal és összetevőkkel egyfajta közösségi térként is funkcionál majd. A Westfield által megálmodott koncepcióban az ember és természet kapcsolata dominál. A kertekkel, vízi folyosókkal gazdagított belső térben az üzleteken kívül különféle wellnessrészlegek is helyet kapnak, a mellékhelyiségekben pedig lehetőség lesz olyan diagnosztikai elemzésekre is, mint a hidratáció vagy a vitaminszint.
Az elképzelést azon előzetes felmérésekre alapozva fejlesztették, melyekben a fogyasztók növekvő egészségtudatosságáról kaptak visszajelzést. Az eredmények összhangban vannak az Innovation Group 2017-es, Transcendent Retail c. jelentésével, melyben az amerikai millenniálok korosztályának 49%-a nyilatkozott úgy, hogy érdekelnék az üzletekben nyújtott egyéb közösségi és wellness szolgáltatások is, a megkérdezettek több mint fele pedig azt mondta, nagyobb valószínűséggel látogatna el olyan bevásárlóközpontba, ahol lehetőség van sport- és spaszolgáltatásokat is igénybe venni.
A környezeti innovációk mellett a jövő bevásárlóközpontjában természetesen jelen lesznek a technológiai újdonságok is, mint például a retinaszkenner, melynek segítségével az üzletek információt kapnak a fogyasztók korábbi vásárlásairól és bevásárlólistáiról. A mesterséges intelligenciára épülő megoldások személyre szabott ajánlatokkal gyorsítják fel a vásárlással töltött időt az áruk megtalálásától a leggyorsabb fizetési lehetőségekig. //
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia városi felhasználásáról szóló mintaprojekt indul
Miskolcon valósul meg az első olyan magyarországi mintaprojekt, amely városi…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >